Управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації розпочинає реалізацію двох проєктів, покликаних популяризувати туристичний потенціал області і збільшити туристичні потоки внутрішніх туристів.
Про це повідомляють на сторінці Косівської міської ради, пише ПІК.
Перший проєкт називається «Невдома: мандруй незвіданим Прикарпаттям».
“Це проєкт про «досвідні» подорожі. Досвідні подорожі зосереджують увагу на різних сферах місцевого життя – кулінарії, культурі, історії, природі чи соціальному житті – і, таким чином, можуть бути основою для цілісного мандрівного досвіду. Мета полягає в тому, щоб глибше зрозуміти культуру, людей та історію туристичного напряму, поєднавшись із ним, а не просто відвідавши його”, – йдеться в повідомленні.
Проєктом передбачено створення 14 туристичних репортажів про забуті, невідомі або маловідвідувані локації, які дадуть туристу можливість перезавантажити себе, друзів, родину. Це проєкт про не зовсім розкручені туристичні напрямки або взагалі нетуристичні місця, але такі подорожі додадуть мандрівникам нового досвіду і вражень.
Досвідні подорожі Прикарпаттям – це індивідуальні чи колективні мандри на автомобілі, автобусі або велосипеді, це виклики, пригоди, навантаження та розвантаження, цифровий детокс і антикарантинна терапія, які нам всім потрібні саме зараз, і саме тому будуть запропоновані малолюдні локації, щоб насамперед домінувала природа, а не цивілізація, села чи містечка, а не мегаполіси.
Створювати контент запрошені відомі гіди, краєзнавці Іван Бондарев і Андрій Костишин.
“Саме вони стануть провідниками у незвідані села та містечка Прикарпаття, допоможуть нам всім довідатись більше про НЕдестинації (поки що) так званого дауншифтингового туризму. Репортажі про незвідані локації області будуть розміщуватись починаючи з травня, на головному туристичному порталі області www.iftourism.com”, – йдеться в повідомленні.
Другий проєкт називається «Tour De Ukraine: Івано-Франківщина».
Для створення відеоконтенту про область запрошено відому тревел-блогерку України Валерію Микульську. Передбачено створення промоційного продукту про туристичний потенціал Івано-Франківської області, що включатиме відеофільм, відеоролик, фотоматеріали та їх розповсюдження на загальнодоступному ресурсі YouTube, соціальних мережах Facebook, Instagram; написання та надання матеріалів для туристичних профільних ресурсів.
Мета проєкту – розкрити через відеографію туристичний потенціал області, визначити туристичну ідентифікацію Івано-Франківщини, найбільш популярні види туризму та локальні дестинації для відпусток чи мандрів вихідного дня.
Читайте також:
- Куди піти на Прикарпатті: у “вишуканій” Тисмениці (ФОТО)
- Куди піти на Прикарпатті: райський куточок Карпат – незабутня Ворохта (ФОТО)
Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram
Читайте нас у тг