Факультет ТikТоk вперше з’явився не тільки в Україні, а й у світі. За словами Поплавського, майбутнє за соціальними мережами. Молодь повинна бути в тренді і творити свою зіркову дорогу через соцмережі, пише ПІК з посиланням на “УНІАН”.
“Моя місія – українізувати Тік-Ток, вести за собою креативну, амбітну та перспективну молодь, яка творитиме новітню історію країни. Україні є чим дивувати світ. Ми розпочинаємо навчати “з нуля” і по закінченні ви зможете отримати диплом. Університет культури – це бренд, який підкорює світовий інформаційний простір”, – акцентував Михайло Поплавський.
Керівником проекту “Тіктокери університету культури” стала випускниця вишу, начальник культурно-творчого відділу Лілія Можаєва. Вона зазначає, що майбутній тіктокер має відмінно знати тренди соцмереж, бути цікавим, створюючи оригінальний контент, йти в ногу з часом і навіть випереджати його.
Як зазначив Михайло Поплавський, навчання буде безкоштовним для всіх охочив студентів університету культури.
Після завершення презентації молодь і Михайло Поплавський зняли свій перший спільний тік-ток. Після чого, Поплавський і керівники креативних груп, студдекани поставили свої нікнейми та автографи на масштабному банері факультету ТikТоk, щоб остаточно зафіксувати знакову подію.
Читайте також:
- Солдат ЗСУ в ТікТок назвав росіян “братнім народом” (ВІДЕО)
- Прибирає сміття на Дністрі: як німецький турист став зіркою соцмереж (ВІДЕО)
- В Інституті Європейської політики в Івано-Франківську розповіли, як збільшити свою популярність в соцмережах (ФОТО)
Приєднуйтесь до нас у Facebook,Instagram,Youtube та Telegram