З першого жовтня пасажирам Укрзалізниці в офіційному чат-боті доступні квитки на всі потяги далекого сполучення, в тому числі на швидкісних та регіональних маршрутах, пише ПІК.
У чат-боті є функції:
- продажу та повернення квитків;
- замовлення харчування під час поїздки;
- відображення розкладу руху;
- інформування про прибуття, запізнення поїзда, номер колії;
- «Онлайн-табло» 7 вокзалів країни — Києва, Одеси, Дніпра, Львова, Харкова, Кривого Рогу та Ковеля.
Всі ці послуги доступні у межах України.
Натомість квитки на потяги до Австрії, Угорщини, Словаччини та Молдови доступні тільки у залізничних касах. А до Польщі квитки можна придбати і на сайті https://booking.uz.gov.ua/.
Крім того, у чат-боті є можливість оцінити якість поїздки, чистоту вагона та сервіс провідника і залишити зворотний зв’язок у спеціальній формі.
“Нам важливий кожен відгук пасажирів, як позитивний, так і негативний, ви допомагаєте зробити сервіс у поїздах кращим”, – йдеться на сайті Укрзалізниці.
Бот доступний за посиланням у Телеграм або Viber.
До речі, для користувачів чат-боту у Viber є бонус: при завантаженні доступний ексклюзивний стікерпак «Залізничні пригоди», який Укрзалізниця випустила у співпраці з Viber та Vitamin Branding Agency.
У разі питань або побажань щодо покращення функціонування чат-боту, користувачам потрібно заповнити форму зворотного зв’язку або можна звернутися до Контакт-центру Укрзалізниці: 0 800-50-3111.