Про це йшлося у презентації Державного агентства розвитку туризму на форумі “Велике Будівництво: Авіація.Туризм”, повідомляє ПІК із посиланням на “Еспресо“.
У 2020 році Україну відвідали 550 туристів із Саудівської Аравії. Вже у 2021 році цифра зросла: з початку 2021 року Україну відвідало 48 700 тис. осіб.
Разом вони поповнили бюджет на $96 млн.
У ДАРТ причиною такого сплеску називають нове авіасполучення із Саудівською Аравією. У травні 2021 року на український ринок вийшов провідний лоукостер СА Flynas. Відтак, з’явилося пряме сполучення між двома країнами щоденно в обидві сторони.
Вартість промокомпанії на ринку Саудівської Аравії становила $120 тис. Ще $26 тис. було витрачено на прийом промо-турів.
За словами директорки ДАРТу Мар’яни Олеськів, першими туристами з СА були чоловіки, які давно не їздили в європейські країни. Тому квитки спочатку продавали з точки зору індивідуального туриста. Але згодом партнерам розповіли про інші українські туристичні місця, які орієнтовані на сімейний відпочинок, і Flynas почали промотувати Україну як місце для сімейного відпочинку.
“Наша мета зараз з тими ринками, які вже є на сьогодні, зокрема в нас активний туризм з Туреччиною, більше займатись промоцією сімейного туризму, гастротуризму в тому числі. Тому ми будемо це підтримувати і саме таким чином плануватимемо маркетинг на наступний рік“, – зазначила Олеськів.
Читайте також на ПІК:
Приєднуйтесь до нас у Facebook,Instagram, Youtube та Telegram
Читайте нас у тг