Загальна кількість придбаних книг перевищила 1 млн. штук. повідомили в компанії агентству “Інтерфакс-Україна”.
“У топах нашого продажу українські книги і це безумовна перемога… Розвиток власної книжкової індустрії – це стратегічне завдання для кожної держави“, – наводяться у релізі Yakaboo у середу слова його співзасновника та CEO Івана Богдана.
Найбільше українці купують дитячі книги – 22,8%, а також художню літературу – 19,55%. Далі йдуть нонфікшн (бізнес, гроші, економіка) – 7,5%, книги про виховання дітей та книги для батьків – 7%, навчальна література –5,3%.
У ТОП-5 книг за популярністю в Yakaboo увійшли:
- Гарік Корогодський “Червона книга Гаріка”
- Дмитро Дубілет “Що ви несете? Дмитро Дубілет розповідає найцікавіші історії про прапори всіх країн світу”
- українські переклади Тари Шустер “Купи собі той довбаний букет: та інші способи зібратися докупи від тієї, котрій вдалось”,
- Том Флетчер “Різдвозавр та список Нечемнюхів”
- Джон П. Стрелекі “Кафе на краю світу”.
Пік замовлень припав на перші дні запуску програми та передноворічні дні, коли українці активно купували подарунки. Проте, зазначає Yakaboo, після нового року активність не спадає, оскільки додалися 1 тис. грн за вакцинацію підлітків від 14 років, а з середини березня очікується виплата 500 грн за бустерну дозу.
За даними МОЗ, станом на 6 лютого двома дозами було вакциновано 14,78 млн осіб, а бустерною – 0,46 млн. Станом на середу, в рамках “єПідтримки” було оформлено 9,5 млн карток, подано понад 8,3 млн заяв, витрачено 2,7 млрд грн, за даними Мінцифри.
Yakaboo зазначає, що з цієї суми на покупку книг було направлено близько третини – 908 млн грн, які ланцюжком підуть через усіх, хто створює та розповсюджує книги: від авторів та видавництв до друкарень та книгарень.
Читайте також:
Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram,Youtube та Telegram
Читайте нас у тг