Війна та економічна ситуація в країні сильно змінили купівельну спроможність українців, які зараз перейшли на продукти за доступними цінами, повідомляє Главком, пише ПІК.
Як розповіла керівник GR-департаменту Асоціації рітейлерів України Наталія Петровська, користується попитом продукція першої необхідності та товари з тривалим терміном зберігання.
- Серед пріоритетів українців – такі товари:
яйця;
молоко;
цукор;
крупи;
сезонні овочі та фрукти.
За словами експерта, деякі інші товари неможливо зараз ввезти в країну, а деякі стали недоступними для клієнтів магазинів за цінами, тому їх почали купувати менше. На загальні споживчі тенденції також вплинули обмеження, наприклад, на алкогольні напої.
“Попит на харчові продукти протягом війни змінюється під впливом ажіотажу, як це було з гречкою, сіллю, цукром. У мережах супермаркетів ці продукти активно продають навіть у перший місяць літа, разом із содою та оцтом – їх купують у 2-3, іноді в 4 рази частіше, ніж раніше”, – пише видання.
Раніше повідомляли, що зростання інфляції зумовлювалося порушенням ланцюгів постачання, нерівномірним попитом, збільшенням видатків бізнесу та фізичним знищенням активів підприємств через повномасштабний напад Росії на Україну.
Читайте також:
- Арестович назвав нові терміни завершення війни в Україні: коли нарештіЦифра тижня: на Франківщині повернули споживачам газу понад 300 тис. грн
- З 11 липня в Україні штрафуватимуть усіх курців: в яких випадках
- На честь України в Естонії випустили монету 2 євро: як вона виглядає
- Ваш гороскоп на тиждень 11-17 липня
Приєднуйтесь до нас у Facebook,Instagram,Youtube та Telegram
Читайте нас у тг