Івано-Франківськ

Для чого потрібно вмикати “режим польоту” в літаках – пояснення

Навігація та зв'язок в авіації ґрунтуються на радіообслуговуванні, яке координується з 1920-х років для мінімізації перешкод.

geometry wing

Якщо ви подорожуєте літаками, то вам, скоріш за все, знайомі ці правила: “Будь ласка, переконайтеся, що ваше сидіння перебуває у вертикальному положенні, відкидні столики підняті, жалюзі на вікнах підняті, ноутбуки зберігаються в багажнику, а електронні пристрої переведені в режим польоту”, йдеться у статті CNN, пише ТСН.

Цифрові технології, які зараз використовуються, набагато досконаліші, ніж деякі старі аналогові технології, якими ми користувалися ще 60 років тому. Дослідження показали, що особисті електронні пристрої можуть випромінювати сигнал в тому самому частотному діапазоні, що й комунікаційні та навігаційні системи літака, створюючи так зване електромагнітне втручання.

Але у 1992 році Авіаційна адміністрація США та компанія Boeing у незалежному дослідженні визначили вплив електронних пристроїв на інтерференцію під час польотів і не виявили проблем з комп’ютерами або іншими особистими електронними пристроями під час не критичних фаз польоту (злети та посадки вважаються критичними фазами.)

Також Авіаційна адміністрація США почала створювати зарезервовані частотні діапазони для різних цілей, таких як мобільні телефони та навігаційні і комунікаційні системи літаків, щоб вони не “втручалися” одна в одну. Уряди у всьому світі розробили такі ж стратегії та політику для запобігання проблем із інтерференцією в авіації. У ЄС від 2014 року дозволено залишати електронні пристрої ввімкненими.

Тоді чому авіаційна індустрія продовжує забороняти використання мобільних телефонів, якщо вже існують такі глобальні стандарти? Одна з проблем полягає в тому, чого ви точно не очікуєте — це земні перешкоди.

“Бездротові мережі підключені за допомогою серії веж. Ці мережі можуть перевантажитися, якщо всі пасажири, які пролітають над цими земляними мережами, використовуватимуть свої телефони. Кількість пасажирів, які перелітали у 2021 році, склала понад 2,2 мільярди, що становить половину від пасажирської кількості 2019 року. Тож бездротові компанії можуть мати правильну точку зору в цьому відношенні“, – йдеться у повідомленні.

Звичайно, коли йдеться про мобільні мережі, найбільшою зміною в останні роки є перехід на новий стандарт. Поточні бездротові мережі 5G — бажані через вищу швидкість передачі даних — викликають занепокоєння для багатьох представників авіаційної промисловості.

Діапазон радіочастотного пропускання обмежений, але ми продовжуємо додавати до нього нові пристрої. Представники авіаційної промисловості зазначають, що діапазон радіочастотного пропускання бездротової мережі 5G досить близький до зарезервованого діапазону радіочастотного пропускання для авіаційної навігації, що може призвести до перешкод для навігаційних систем поблизу аеропортів, які допомагають з посадкою літаків.

Аеропортові оператори в Австралії та США висловлювали стурбованість щодо безпеки авіації, пов’язаної з введенням мережі 5G, проте в Європейському Союзі вона, здається, вводилася без таких проблем. Однак, поки що розумно обмежувати використання мобільних телефонів на літаках, поки проблеми з 5G не будуть вирішені.

Проблема використання телефонів під час польоту варто розглядати і у соціальному аспекті, коли можуть говорити одночасно понад 200 пасажирів. У часи, коли порушення порядку пасажирів, включно з “повітряною агресією”, стають все частішими, використання телефонів на борту може стати ще одним фактором, який змінює весь досвід польоту.

Читайте також:

Приєднуйтесь до нас  у Facebook,Instagram,Youtube та  Telegram

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено