“Івано-Франківськгаз Збут” обслуговує споживачів лише один день на тиждень – у вівторок. Деякі люди не встигають навіть потрапили до приміщення, а хтось вимушений їхати не один раз. Прикарпатців обурює така бездіяльність та неорганізованість компанії. Кожен звертається зі своєю проблемою, в тому числі й повернення переплати за газ “старому постачальнику”, повідомляє ПІК.
“Тільки один день в тиждень вони приймають. Кожен раз сюди приходити немає можливості. Коли в мене є вівторок вільний, я сюди приходжу і нічого в мене не виходить. Я придбав житло, попередні власники мені сказали, що немає боргів, а коли я прийшов переробляти документи на себе, мені сказали, що є якись борг. Тому, прийшов вирішити проблему”, – розповідає житель Прикарпаття.
Пані Люба прийшла вирішити питання пов’язане з арештом її рахунків, який був накладений ще у 2021-му році.
“У війну не можна було накладати, вони наклали і я стою, бо в мене накладений арешт на всі мої рахунки. Мені нічого такого, просто взяти довідку в виконавчу службу, але мушу стояти так як і усі. Я дзвонила на «гарячу лінію», сказали тільки сюди звертатися”, – каже жінка.
За словами людей тільки особисто треба приходити й щось з’ясовувати. “Газзбут” – це посередник “Нафтогазу”, коли була одна установа, тепер стало три установи. Зворотнього зв’язку з ними немає ніякого, бо коли дзвониш тільки автовідповідач відповідає: натисніть «1» і тому подібне.
“Тільки один прийомний день, було б більше, люди змогли б прийти в різні дні, а так усі мусять приходити тільки у вівторок. В мене така проблема, що приходить повідомлення, що ми винні попередньому постачальнику газу заборгованість, ми оплатили через чат-бот, квитанція є про те, що оплата успішно здійснена, а повідомлення продовжують надходити”, – розповідає про свою проблему пані Олеся.
Ще одна жінка у черзі каже, що хоч сплачувала за газ, їй нарахували борг.
“Я вже п’ятий раз сюди приходжу і все одно багато, багато людей. Всередині 20-30 людей і тут на вулиці. А я плачу, взяла пенсію пішла заплатила, взяла пенсію – пішла заплатила. А вони мені тепер борг прислали… Спочатку прийшов папірець, що 2600 грн, потім тисячу з копійками…”, – зазначила пенсіонерка.
Також своє невдоволення люди висловлюють і у соцмережах.
“1 червня буде рік, як я заплатила кошти за газ і досі не можу їх повернути. Є два варіанти: прийти особисто у вівторок з 9-17 і передати документи (лише 1 раз в тиждень) або відправити по пошті. Перший пункт то взагалі жах, 3 рази вже ходила і там черга безкінечна. Тож я ще в кінці минулого року сформувала необхідний пакет документів і відправити рекомендованим листом. Лист вручено особисто, але вже майже 5 місяців ні слуху, ні духу”, – написала у Фейсбук пані Тетяна.
“Чому я маю пертися ХЗ куда вистояти п’ять годин в черзі через некомпетентність цієї організації, якщо можна все з’ясувати по телефону за 3 хв !!! Де колцентр ? Всі вже давно користуються цими послугами !!! Більше того. Вони ще зробили один прийомний день. На місто із населенням приблизно в 250 000. Коли ці люди мають дочекатися своєї черги ? Це просто ******* якийсь. Слів не вистачає”, – обурився у групі “Комуналка” пан Андрій.
- Але чому не працює “гаряча лінія”, чи електронна черга, і прийомним є тільки один день не вказано жодної інформації.
- Івано-Франківськ газзбут більше не прийматиме споживачів у своїх відділеннях
- “Нафтогаз” замість “Газзбуту”: жителям Прикарпаття змінили постачальника газу (ВІДЕО)
- Нові тарифи на воду: скільки платитимуть українці у червні
- Тарифи на електроенергію для населення до кінця року більше не підвищуватимуться