Івано-Франківськ

Прикарпатцям розповіли, чи можна повертати придбані живі квіти чи вазони

До Головного управління Держпродспоживслужби надходять звернення щодо замовлення через  інтернет магазини рослин, квітів та вазонів.

55 980x551 1 scaled

Держпродспоживслужба Прикарпаття інформує споживачів  про вимоги нормативних документів, які визначають та регулюють зазначений вид господарської діяльності.

Згідно з Постановою КМУ № 172 від 19.03.1994 року, рослини належать до товарів, які не підлягають поверненню. Відповідно, повернення коштів чи обмін товару може бути не задоволений.

“На позитивне вирішення питання, а саме повернення коштів чи обміну зазначеного товару впливають і дії споживача. Так, при отриманні товару споживачу необхідно перевіряти якість, комплектність,  відсутність механічних пошкоджень. В разі встановлення невідповідності, потрібно скласти  форму акту, який в майбутньому слугуватиме доказом того, що продукція є неякісною і не відповідає заявленій інформації продавця.  При отриманні рослин через сайт, ви можете відмовитися в момент доставки”, – йдеться у повідомленні.

Прикарпатцям нагадують, що квіти та вазони підлягають поверненню в тому випадку, якщо вам продали товар неналежної якості. Правда довести це досить складно.

Дефекти у квітів:

  • швидке в’янення (не відповідає інформації заявленої магазином);
  • присутність дрібних комах;
  • свіжість рослин різна (одні квіти підвяли, а інші свіжі).

Якщо після придбання букета ви помітили один з пунктів, терміново повертайте квіти. Чим швидше, тим краще. Потрібно написати претензію в двох примірниках і відправити її керівнику магазину. Претензія розглядається протягом 10 днів і після закінчення цього терміну продавець зобов’язаний виконати ваші вимоги.

А саме, виконання однієї з умов:

  • заміни товару;
  • зменшення вартості;
  • усунення дефектів;
  • повернення грошей.

“Дані вимоги актуальні тільки в разі доведення придбання неякісного товару. Зазвичай квіткові магазини з настороженістю відносяться до повернення квітів покупцями. Так як можливо товар втратив належний вигляд з вини клієнта. З цієї причини рекомендуємо уважно вивчати квіти перед покупкою. Тому, що повернути квіти або обміняти вчасно купівлі-продажу клієнт завжди може, а також зовсім відмовитися від покупки”, – підкреслюють в Держпродспоживслужбі.

З цієї причини рекомендують уважно вивчати квіти перед покупкою. Тому, що повернути квіти або обміняти вчасно купівлі-продажу клієнт завжди може, а також зовсім відмовитися від покупки.

Квіткові магазини не здійснюють повернення і обмін квітів, та й взагалі будь-яких рослин – зрізаних або в горщиках.  Кімнатні рослини, декоративний мох, зрізані квіти належать до категорії товарів “продукція тваринництва та рослинництва”, тому не підлягають поверненню. Тобто, якщо ви купили букет для, наприклад, мами. А він вам перестав подобатися, або виявилося, що у мами-то на них алергія (потрібно бути уважнішими), то ви повернути квіти в магазин не зможете.

При цьому власник або флорист не зобов’язаний інформувати вас про це. Передбачається, що покупець повністю знає свої права і обов’язки.

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню,   тому, що квіти відносяться до товарів, що швидко псуються, і зберегти їх товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах.

Кожна ситуація може бути індивідуальною і в разі, якщо ваші права порушено ви маєте право за своїм захистом звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за адресою вул. Берегова,24, м. Івано-Франківськ.

Читайте також: 

Приєднуйтесь до нас  у Facebook,Instagram,Youtube та  Telegram

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено