Команда ГО «Розвиток бізнес сектору України» реалізовує національний проєкт, мета якого сприяти відновленню економіки країни у прифронтових регіонах. Діяльність реалізують при підтримці проєкту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Зміцнення громадської довіри (UCBI)».
Саме в рамках цього проєкту на Сумщині відбувся стаді-тур для малого і середнього бізнесу в напрямі крафтового виробництва, розповідає ПІК.
Для підприємців з різних куточків країни розповіли про крафтові виробництва області та в цілому розповіли про Сумщину. Зокрема, перший заступник голови Сумської ОВА Тарас Савченко наголосив, що сам факт проведення таких заходів на території Сумщини – це вже невелика перемога для суспільства та регіонального бізнесу.
«Життя триває і, не зважаючи на щоденні обстріли та всі перепони, є невеликі виробництва, крафтові, унікальні, які готові відкрити двері та розповісти з чим стикнулися, поділитися досвідом. В усіх є наснага спілкуватись, планувати майбутнє, бо є велика віра в нашу перемогу».
Ідея проєкту полягала в тому, щоб підприємці змогли поспілкуватися з колегами та налагодити нові контакти. Тому сьогодні «крафтовики» мали змогу побачити, як працює бізнес в галузі на Сумщині. Вони відвідали кілька підприємств, зокрема з перероблювання конопель, виробництва батончиків на основі сухофруктові, виробництва керамічного посуду, перероблювання та консервуванні фруктів та овочів.
«Дуже важливо побачити на власні очі підприємства в прифронтових регіонах, поспілкуватися з власниками про те, з якими викликами стикнулися, як змогли відновити бізнес після повномасштабного вторгнення, які кроки вони робили, щоб втриматися на плаву. Це складні речі, але важливі, бо, на жаль, війна триває, і зараз, як ніколи, маємо ділитися досвідом та шукати нові можливості», – прокоментувала керівниця проєкту Леся Круп’як.
Голова ТПП Костянтин Макаренко наголосив, що в складний для країни час важливо бути гнучкими в адаптації до нових реалій, а тому проводити такі заходи, де надають реальні інструменти допомоги бізнесу – вкрай потрібно.
«Люди познайомилися, є однорідна продукція: сири, посуд тощо. І вони (ред. підприємці) коли спілкуються, то про щось домовляються. Дехто каже: я можу вашу продукцію в нашому регіоні розповсюджувати, хтось про співпрацю говорить. І в цьому мені здається й є те своєрідне «зернятко», яке буде далі «рости й рости» до великого «дерева», – сказав Костянтин Макаренко.
Своїми думками ділилися і представники бізнесу, що взяли участь у стаді-турі.
«Насправді, коли я дізнався, що ми їдемо у стаді-тур крафтових виробників на Сумщину, я був здивований, бо мені здавалося, що тут усе зупинилося… Перші враження мегапозитивні, тому що тут люди працюють, не дивлячись ні на що. Й це дає розуміння того, що ми (ред. на заході країни) маємо кращі умови, що нам потрібно краще працювати, більше працювати, підсилювати один одного і триматися купи», – прокоментував співзасновник «Дороги смаку Прикарпаття» Віталій Качкан.
Цікаво, що деякі учасники разом з проєктною командою, відвідують такі тури вже далеко не вперше. Наприклад, Григорій Ткаченко, керівник фермерського господарства «Напорівське», що на Чернігівщині сказав:
«Загально оцінити цінність цих турів просто неможливо – вони відіграють дуже велику роль. Важливо, що і у місцевої влади є зацікавленість у цих турах. Я дякую організаторам, які надали нам (ред. підприємцям) таку можливість відвідати, пізнати, поспілкуватися, розширювати свій світогляд і свій бізнес потенціал»
Пропонуємо вашій увазі фоторепортаж зі стаді-туру на Сумщині:
Додамо, що такі стаді-тури організатори планують провести на Чернігівщині в напрямі деревообробної галузі та в Дніпропетровщині в напрямі харчової переробки.
Читайте також у ПІК:
- Проблеми та можливості бізнесу: в Івано-Франківську презентували національний проєкт (ВІДЕО)
- “Відновлення економіки на звільнених територіях”: стартував новий бізнес-проєкт (ФОТО)
Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram, Youtubeта elegram
Читайте нас у тг