У компанії “Київстар” повідомили, що повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку.
Також компанія скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів та виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ, пише ПІК.
Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.
Детальніше — за посиланням: https://kv.st/gf
Читайте також:
- У “Київстар” повідомили, чи будуть виплачувати компенсації абонентам, які постраждали внаслідок атаки
- У “Київстар” знову збій: що кажуть у компанії (Оновлено)