Івано-Франківськ

Резерв+: військовослужбовцям не потрібно оновлювати дані щодо себе

У Міноборони відповіли на поширені питання щодо оновлення даних в застосунку Резерв+.

photo 2024 05 18 08 28 57 2

З 18 травня Міністерство оборони України запустило додаток Резерв+, в якому усі військовозобов’язані можуть оновити свої дані.

Про помилки в роботі додатку, статус “у розшуку” та чи потрібно реєструватися військовослужбовцям й не військовозобов’язаним жінкам – відповіли в Міноборони, пише ПІК.

Що робити військовослужбовцям, які мають статус «в розшуку» в Резерв+? Чому так?

Військовослужбовцям НЕ ПОТРІБНО оновлювати дані щодо себе. Вони не стоять на військовому обліку, тож не можуть порушувати правила обліку.

Якщо ви все ж завантажили застосунок і побачили статус «в розшуку», це означає, що ТЦК не встиг оцифрувати ваші дані.

“Ви або ж найближчі члени родини можуть звернутися до територіального центру і надати необхідні документи — паспорт, податковий номер, військовий квиток та довідку про зачислення на військову службу”, – інформує Міністерство оборони України.

Чому застосунок не доступний за кордоном?

У деяких країнах застосунок ще може бути не доступним, бо маркетам треба декілька днів на обробку будь-яких змін.  У найближчі дні застосунок буде доступним, як на Android, так і на iOS. І всі встигнуть оновити дані до 16 липня.

Чи треба невійськовозобов’язаним жінкам завантажувати Резерв+?

Ні.

“Ми дуже просимо усіх, хто не є військовозобов’язаними, призовниками та резервістами, не завантажувати застосунок. Ми розуміємо, що зараз є величезна цікавість до продукту. Але кількість запитів на авторизацію є рекордною. Тому це може спричиняти зайве навантаження на сервери та збої”, – наголошують в Міноборони.

Чому дані в застосунку неправильні та містять помилки?

Застосунок забезпечує прозорість та відкритість щодо даних, які знає про вас держава. Які містяться в реєстрі Оберіг. Помилки — наслідок людського фактору. Таке періодично трапляється, коли інформація з паперових карток вручну переноситься до реєстру. Рекомендуємо звернутися до ТЦК, у якому ви стоїте на обліку, щоб виправити помилки.

У разі питань щодо роботи сервісу, закликають звертатися до служби підтримки: www.viber.com/reserveplusbot.

Читайте також: 

 

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено