У Прикарпаттяобленерго розповіли, чому світло вмикають пізніше, ніж доведено у графіках погодинних вимкнень, пише ПІК.
Коли йдеться про підчерги, які диспетчери перемикають дистанційним способом (усі підчерги, окрім 6.1, 6.2), відхилення в часі допустимі в межах 10-15 хвилин.
“Відбувається це тоді, коли треба ввімкнути одну підчергу та вимкнути наступну. Спочатку диспетчери АТ «Прикарпаттяобленерго» вимикають наступну, а потім вмикають попередню, за рахунок чого й можливі невеликі затримки в часі”, – пояснюють в обленерго.
Дещо інша ситуація з підчергами 6.1 та 6.2, перемикання яких здійснюється вручну.
“Щоб здійснити ввімкнення та вимкнення по ГПВ, оперативно-виїзні бригади (ОВБ) мусять доїхати до енергооб’єктів та виконати роботу з перемикання. Тут важливо враховувати ситуацію на дорогах, можливі затори, особливо в години пік, та наявність аварійних ситуацій, на ліквідацію яких також приїжджають ОВБ. Тобто внаслідок цих факторів для ручних черг можливі затримки і до 40 хвилин”, – йдеться у повідомленні.
Дізнатися точну причину вимкнення та час відновлення електропостачання:
- На стартовій сторінці сайту під кнопкою «Вимкнення»: https://www.oe.if.ua/uk/shutdowns_table. Необхідно ввести свою адресу або номер особового рахунку.
- У меню Viber-боту обленерго за номером особового рахунку: https://chats.viber.com/oeifuabot. Кнопки «Відсутнє світло» – «Перевірка активних вимкнень за адресою».
Читайте також:
- Вимкнули світло: у Франківську в ліфті застрягла дитина (ФОТО)
- В обленерго відповіли, чи вимикають світло у Буковелі та великих ТЦ у Франківську