Радник керівника Офісу президента Михайла Подоляка заявив, що поки не може надати коментар щодо падіння літака Іл-76 у РФ, пише ПІК.
“Коментарі будуть трохи пізніше. Потрібен час для уточнення всіх даних“, – заявив він в коментарі Reuters.
Тим часом делегація МКЧХ в росії намагається зʼясувати, хто перебував на борту літака, але інформації наразі немає, повідомив речник Міжнародного комітету Червоного Хреста в Україні.
ПІК зібрала цікаві деталі та думки експертів щодо резонансної авіатрощі.
Зокрема, на льоту, при падінні, з ІЛ-76 випали (були викинуті?) кілька великих об’єктів, – росЗМІ
Неподалік лісосмуги та уламків були знайдені безліч документів. Місце одразу було оточене, мешканцям було заборонено наближатися та чіпати папери.
Зрада від Симоньян
Кремлівська пропагандистка Симоньян стверджує, що в її розпорядженні опинився список полонених українців, які нібито перебували на борту літака, що розбився.
Але, як мінімум 17 з 65 зі “списку Симоньян” були звільнені 3 січня 2024 року.
Не виключено, що в цьому списку можуть бути люди, які загинули від тортур у російському полоні.
Що кажуть експерти
Російський літака Іл-76, що впав 24 січня у Бєлгородській області злітав, а не сідав, а заяви про українських полонених на бору є фейком, сказав військовий експерт Олександр Коваленко.
Він вказав, що на фото з місця події не видно тіл “десятків людей”, про які казали у міноборони РФ.
Характер руйнувань літака, вказує на потужну детонацію.
“Авіацією не перевозять військовополонених. Їх перевозять або залізницею, або автомобільним транспортом. До того ж згідно з повідомленнями міністерства оборони Російської Федерації, на 65 полонених було три конвоїри. Це нереально. Будь-який офіцер федеральної служби охорони розповість, що це мало бути декілька разів більше конвоїв. Не може ж 65 полонених бути під контролем трьох людей. Хай вони й озброєні, хай вони мають зброю“, – зауважив Коваленко.
Втрата військово-транспортного Іл-76 для Росії є болючою. Це також фактор приниження. Особливо, коли окупанти втрачають авіацію на власній території, начебто прикритій ППО.
Куди більше схожа на правду версія, що у літаку були ракети для комплексів С-300.
“І ті фото, які ми зараз можемо побачити відкритих джерел, вони демонструють великий розльот саме фюзеляжу. Він не компактно якось розміщується в місці вибуху. Його розкидало по полю кілометрів на п’ять, навіть більше, на 10, за різними джерелами. Отже, це говорить про те, що окрім детонації палива, була ще й детонація боєкомплекту, який був на борту літака. Тому я впевнений, що він перевозив якусь зброю, яка й детонувала”, – підсумував Коваленко.
І ще декілька цікавих деталей
- Судячи з фото та відео, борт летів у протилежний бік і почав різко знижуватись.
- Напрямок на північ підтверджується відео, яке було зняте з центру села Яблуневе.
- На перших кадрах з місця аварії непомітно ознак розкиданих тіл.
- Літак з бортовим номером RA-78830 регулярно здійснював рейси з військовим вантажем до Бєлгорода.
- Номер літака Іл-76, який розбився, був RA-78830, стверджує один з OSINT-дослідників і наполягає, що борт летів через Єгипет, Саудівську Аравію та Іран, біля Сирії зник з радарів, а потім з’явився в районі Бєлгорода.
Читайте також:
Читайте нас у тг