В Україні водіям нагадали, що літери “Z” та “V” не можна використовувати у номерних знаках для авто. Бо ці літери мають натяк на символіку воєнного російського вторгнення на територію України, пише ПІК.
“Ці літери не можна використовувати ані окремо, ані в складі слів кирилицею, замінюючи З, С, В, Ф. Подібні обмеження є і в інших країнах. Наприклад, у Франції номерні знаки мають чітку структуру: чотири літери, три цифри і дефіси між ними (наприклад, AB-123-CD)”, – йдеться у повідомленні.
Така заборона стосується також написів та зображень, символіки комуністичного тоталітарного режиму, націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарного режиму.
Крім того, на українських номерних знаках не може бути:
- емблем органів держави-терориста
- емблем Збройних сил РФ (сухопутних військ, повітряно-космічних сил, військово-морського флоту, ракетних сил стратегічного призначення тощо)
“Про номерні знаки державної реєстрації для електромобілів не йдеться”, – зауважили у Головному сервісному центрі МВС.
Індивідуальний номерний знак – це додаток до номерного знаку державної реєстрації транспортного засобу, який виготовляється за індивідуальним замовленням власника.
Напис на ньому:
- унікальний
- не може повторюватись
“Тому, якщо бажаний номерний знак уже було замовлено й виготовлено раніше, то власнику транспортного засобу доведеться придумати іншу комбінацію”, – пояснили у МВС.
Згідно з правилами оформлення індивідуальних номерних знаків, вартість їхнього виготовлення така:
- 300 гривень – три символи (мінімальне замовлення)
- 90 гривень – кожний наступний (до восьми символів)
- 500 гривень – графічний елемент
- 340,02 гривень – вартість спецпродукції (номерних знаків для авто)
- 154,80 гривень – вартість спецпродукції (номерних знаків для мотоцикла)
Читайте також у ПІК:
- На Прикарпатті водіям нагадали, на скільки можуть оштрафувати за перевищення швидкості
- Міфи про ремені безпеки: що треба знати водіям та пасажирам
- На Прикарпатті поліцейські нагадали водіям, як поводитись на блокпосту
- В Україні внесли зміни до обов’язкового техогляду автомобілів: що варто знати водіям