Про це повідомляє Громадське, пише ПІК.
За словами голови урядової комісії з питань розслідування авіакатастрофи, віцепрем’єр-міністра Олега Уруського, виявити грубі порушення вдалося завдяки розшифруванню бортових самописців.
«Повністю відновлено трагічний шостий політ літака Ан-26Ш, а також встановлено зміст перемовин, як між членами екіпажу, так і з керівництвом польотів. Встановлена технічна причина нештатної роботи лівого двигуна та спрацювання датчика падіння тиску по «ИКМ» (вимірювач крутного моменту). Це сталося внаслідок відмови у роботі одного з блоків системи управління двигуна», — зазначив Олег Уруський,
Також він додав, що комісія продовжує свою роботу, а Міністерство оборони України має завершити власне службове розслідування 12 жовтня 2020 року. Орієнтовно 15 жовтня очікується початок виплат компенсацій сім’ям загиблих, зазначив Уруський.
Нагадаємо, ввечері 25 вересня у Харківській області поблизу Чугуєва під час тренувальних польотів зазнав катастрофи військовий літак Ан-26, на борту якого перебували 27 осіб – військові льотчики і курсанти університету Повітряних сил ім. Кожедуба. Вижив лише один курсант.
До слова, раніше ДБР назвало чотири версії катастрофи літака. Серед них – технічна несправність агрегатів літака, неналежне виконання обов’язків членами екіпажу, неналежне виконання службових обов’язків особами, які були відповідальними за керування польотами, та неналежне технічне обслуговування літака. Згодом у Державному бюро розслідувань заявили, що інформація про відмову лівого двигуна Ан-26, який зазнав аварії під Харковом, не відповідає дійсності.
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram
Читайте також: