Івано-Франківськ

Що не варто казати, здаючи авто у ремонт чи на техогляд 

Водійське прислів'я каже: «Не розумієшся в ТО – не зізнавайся на СТО».  

unnamed 18

Далеко не кожен водій компетентний у автомобільних справах, а питання ремонту для нього і взагалі непізнане. Власне, для таких випадків й існують перевірені СТО у Івано-Франківську, котрі пропонують кваліфіковану допомогу власникам автомобілів.

Проте почастішали ситуації, коли необізнаного водія можуть круто “розвести” на додаткові послуги, які непотрібні, але, «накидавши аргументів», працівникам вдається переконати клієнтів у їхній необхідності. 

Щоб убезпечити власників авто від подібних випадків, ми зібрали ТОП фраз, котрі не потрібно говорити в сервісі.

Попереджений, отже, озброєний

Саме з цього ми і почнемо список висловів, після яких у несовісних працівників автосервісів активується опція «Нагріти».  

Такі вчинки механіків пояснюються їхнім особистим зацікавленням, щоб клієнт залишив побільше грошей. Тут головну роль грає елементарна людська психологія, що вказує на фактор наживи. І якщо водій з порогу заявить про те, що вони можуть робити, що хочуть – лише б якнайшвидше, то механіки так і зроблять. Але от чек в кінці робіт клієнтові може дуже не сподобатись, та й необхідність наданих послуг може бути сумнівною.  

Дружина забере  

Не зовсім раціональний крок з боку власника авто. Якщо й справді автомобіль має забирати дружина, то не варто повідомляти про це автомеханіків. Для них завдання одне – виправити те, що було обговорено. А ось, коли дізнаються, що за авто прийде жінка, котра не була присутня під час узгодження ремонтних робіт, у недобросовісних спеціалістів можуть “загорітись” очі, і маленький хитрий план буде виконано легко та просто. Автомеханіки можуть додати кілька пунктів в кошторис ремонту, стверджуючи, що так треба, а дружина мовчки розплатиться і не поставить жодних питань.  

Все так погано? 

Гірше автомеханіка без совісті, може бути автомеханік-маніпулятор. Він з тривожним виразом обличчя повідомить клієнтові, що «роботи купа» і що авто в дуже поганому стані. Клієнтові цього буде достатньо, щоб втратити контроль над собою і заплатити за все, що тільки майстер назве. І без сумніву необізнаний автомобіліст навіть не припустить думки, що насправді все може бути не так критично, адже він довіряє «фахівцям».  

Я був в іншому місці і там… 

І найважливіше – не жалійтесь на інші сервіси і тим паче не розповідайте про роботи, які були проведені з авто. Бо у відповідь клієнт може отримати список додаткових непотрібних робіт за принципом «будемо виправляти». Майстри можуть почати опиратись на некомпетентність колег і пропонуватимуть все переробити. А водій наївно повірить, навіть не знаючи, чи справді існує проблема в якості виконаних робіт в іншому сервісі.  

Ми б щиро не хотіли, щоб з Вами траплявся подібний досвід. Тому радимо звертатись до перевірених сервісів, котрі не ризикуватимуть своїм ім’ям заради сумнівної наживи. Більшість автосервісів справді може похвалитись кваліфікованими працівниками, що зацікавлені у якісному виконанні своїх обов’язків, проте трапляються і не зовсім хороші. 

Знайти якісні та з широким спектром послуг СТО у Івано-Франківську можна на автомобільному сайті Декспенс. Там – вибір +відгуки від інших водіїв, за котрими автомобілістам буде легше обрати сервіс. 

ПРОМО

Читайте також у ПІК:

Приєднуйтесь до нас  у Facebook,Instagram,Youtubeта  Telegram

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено