В Офісі мовного омбудсмена нагадали алгоритм дій у випадку, коли інформацію та послуги надають російською, пише ПІК.
Інструкція на випадок порушення мовного закону:
- Спробуйте владнати ситуацію самостійно. Попросіть порушника дотримуватися Закону України про державну мову.
- У разі відмови, зверніться до керівництва порушника/закладу або на “гарячу лінію” установи та повідомте про ігнорування вимог законодавства.
Якщо отримаєте відмову і на цьому рівні, варто зафіксувати відмову та зберегти докази порушення:
- відео або аудіо запис розмови;
- місце порушення;
- дані порушника чи об’єкта господарювання: ПІБ, час порушення, контакти.
Подати скаргу до Уповноваженого заповнивши відповідну форму на сайті Уповноваженого або надіслати листа на електронну адресу lyst@mova-ombudsman.gov.ua.
У скарзі обов’язково має бути зазначено:
- ПІБ заявника та місце проживання;
- суть скарги;
- дані порушника;
- докази порушення;
- дата.
В офісі омбудсмена нагадали, що скаргу можна подати протягом 6 місяців з дня виявлення порушення.
Читайте також у ПІК:
- У Полтаві молодь розважалася під російську музику, бо їм “набридла” війна
- В Україні почали розсилати судові повістки й виклики через Viber
- Стало відомо, чи варто переривати відпочинок у Карпатах через хворобу
- Дратує російська мова: чи змінилося ставлення поляків до біженців з України
- Землетрус у Туреччині, ракетна атака рф, день без вимкнень: ТОП-10 новин тижня за 6-12 лютого 2023 року (ФОТО)
Приєднуйтесь до нас у Facebook,Instagram,Youtube та Telegram
Читайте нас у тг