Івано-Франківськ

“Освітні діалоги Прикарпаття”: у Франківську відбувся масшатбний форум (ФОТО)

Форум зібрав найкращих експертів країни, дослідників, які займаються головною проблемою освіти.

59f99dd2 f402 4377 909b fc4fd402ef98

В обласному центрі Прикарпаття провели форум «Освітні діалоги Прикарпаття» за участі проректорки з науково-педагогічної та міжнародної діяльності Київського університету імені Бориса Грінченка, міністерки освіти і науки України (2016 – 2019 рр.) Лілії Гриневич.

Участь у масштабному захожі взяли ректори ПНУ ім. В. Стефаника Ігор Цепенда, ІФНТУНГ Ігор Чудик, ХДУ Олександр Співаковський, народний депутат України Едуард Прощук, освітяни з різних міст України, директори закладів професійно-технічної освіти області, керівники міських, селищних, сільських органів управління освітою, керівники закладів загальної середньої освіти. Модератором виступив Ігор Пасічняк.

800a0492 d1d7 4ea1 a282 50f5cf84bf0a

Зокрема, Лілія Гриневич у своїй промові на тему формування освітньої політики під час війни і в післявоєнний період, розповіла про те, що зараз в Україні кожна десята школа зруйнована, тому вони змушені концентруватися на інших територіях.

«Ми повинні розвивати зміни у шкільній освіті та впроваджувати реформи Нової української школи враховуючи впливи війни. Нашим дітям потрібна життєва стійкість, їм потрібно вміти шукати інформацію, користуватися джерелами, правильно користуватися штучний інтелект про який ми сьогодні також поговоримо. Ми маємо вірити та йти до оптимістичного сценарію», – зазначила Гриневич.

8876a266 18c3 4408 a1ab 28052d03c6ae scaled

Форум зібрав найкращих експертів країни, дослідників, які займаються головною проблемою освіти.

«В умовах війни ми показуємо, як можна моделювати різні ситуації. Наше завдання полягало в тому, щоб створити комфортні умови для тих, хто потребував безпеки. Тут беремо приклад з Херсонського державного університету, який перебуває у тісній взаємодії з ПНУ будучи релокованим. Тому у такий час освітяни підтвердили головний принцип – це освітня солідарність», – наголосив ректор Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Ігор Цепенда.

Своєю чергою, народний депутат України Едуард Прощук акцентував увагу на тому, що освіта — це фундамент розвитку нашої країни. І щоб він залишався міцним, потрібно максимально зберігати можливість навчатись для учнів та за кожної можливості розвивати й покращувати підходи в українській освіті.

e3476e14 1eb2 4775 9d54 bf83de304d35

Нардеп подякував всім освітян за вашу невтомну працю під час повномасштабного вторгнення.

«Саме ви ті провідники, які ведуть і мотивують дітей у такий складний час!», – наголосив Прощук.

На завершення Лілія Гриневич відзначила головну цінність Нової української школи. Це компетентнісний підхід, який включає не тільки знання, а й уміння їх застосувати для вирішення практичних завдань, а також цінності, на основі яких дитина навчається формулювати власні ставлення.

Оновлені академічні знання та уміння та соціально-емоційні, м’які навички разом мають бути повноцінними складовими освіти для щасливої та успішної самореалізації в сучасному непередбачуваному світі.

Читайте також у ПІК: 

Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено