Українські глядачі, слухачі і читачі майже повністю відмовились від російського контенту.
Про це розповіла старша наукова співробітниця Інституту соціології НАН України Марта Наумова, пише ПІК з посиланням на “Укрінформ“.
“Українська аудиторія майже повністю відмовилася від російського контенту. Це стосується російських опозиційних і офіційних ЗМІ, а також популярної музики. Частка тих, хто повністю відмовився від російського інформаційного продукту, коливається від 69% до 79%”, – розповіла Марта Наумова.
За словами соціологині, разом з тим зросла частка тих, хто почав дивитися матеріали, до створення яких залучені військові експерти.
“Також ми спостерігаємо зростання зацікавленості аудиторії в українському контенті – цікавить українська популярна музика, матеріали, що стосуються історії та культури України”, – зазначила Марта Наумова.
До слова, кількісне дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії» відбулось методом інтерв’ю «обличчя до обличчя» за допомогою планшета за стандартизованим опитувальником (CAPI).
Обсяг вибірки склав 1200 респондентів – доросле населення України (18+). Польовий етап здійснила компанія New Image Marketing Group з 15 по 29 січня 2024 року.
Читайте також:
- Більше 50% українців дізнаються про війну з телеграм-каналів (ОПИТУВАННЯ)
- Чого українці чекають від 2024 року (ОПИТУВАННЯ)