Перші слова можуть встановити тон подальшої бесіди телефонного дзвінка. Використання популярних фраз “Алло, так, слухаю?” може бути сприйнято, як неввічливе або незацікавлене. Це може вплинути на взаємини. Є інші фрази, які допоможуть зробити розмову більш тактовною та приємною, пише ПІК.
Тренер з ораторського мистецтва Павло Мацьопа в Іnstagram назвав п’ять правил телефонної бесіди.
- Починати розмову слід з привітання “Доброго ранку”, “Добрий день”, “Вітаю”.
- Після цього запитайте людину чи комфортно їй зараз спілкуватись. Якщо відповідь позитивна, то продовжуйте. Якщо ні – то запитайте, коли можна перетелефонувати.
- Закінчуючи бесіду, обов’язково попрощайтесь та дочекайтесь останніх слів співрозмовника. Адже класти слухавку раніше – не тактовно.
- При досягненні певних домовленостей обов’язково за деякий час продублюйте підтвердження в текстовому форматі або згоду.
- Ніколи не закінчуйте розмову першими, якщо телефонували не ви. По етикету закінчує бесіду той, хто зателефонував.
Читайте також у ПІК:
- Що робити, щоб їжа не прилипала до сковорідки: прості способи
- В уряді Литви побажали генсеку ООН відставки: “Не будемо його відмовляти”
- Значення імені Дмитро: походження, характеристика, іменини, відомі люди
- Стало відомо, чому “горять” вуха і що робити