Бейсболки з літерами N та Y, що переплітаються між собою, позначаючи назву міста Нью-Йорк, є найпопулярнішими у світі. Їх надзвичайно цінують не тільки фанати бейсболу, вуличного одягу (street style), шанувальники хіп-хопу, поп-культури та екстремальних видів спорту. Цей логотип вибирають навіть ті, хто нічого не розуміє у спорті, та не знає, що пов’язаний він із легендарною бейсбольною командою Yankees. Літери NY стали сьогодні символом успіху та крутості, перетворилися на міжнародний бренд. Їх використовують у декорі всі світові модні бренди, а придбати кепки New York та інші головні убори з емблемою популярної команди можна й у нашій країні, завдяки відомому українському виробнику, компанії Braxton. Про те, як з’явився бренд NY Yankees, читайте в нашій статті.
Перша поява логотипу NY
Вперше літери N та Y, накладені одна на одну, з’явилися у 1887 році на медалі за відвагу, яку замовив Луїсу Тіффані, засновнику всесвітньо відомої ювелірної компанії Tiffany & Co, бос поліції Нью-Йорка Білл Девері. Медаль призначалася для посмертного нагородження поліцейського Джона Макдавелла, який загинув під час виконання службового обов’язку.
Створена домом Тіффані монограма зі сплетеними літерами N та Y, на якій трималася медаль, настільки сподобалася Девері, що він ставши на початку ХХ століття співвласником бейсбольного клубу New York Highlanders, переніс її на джерсі гравців. У 1913 році клуб був перейменований в New York Yankees та є сьогодні найбільш титулованим у MLB.
На бейсболках Янкіз емблема клубу з’явилася у 20-х роках минулого століття завдяки компанії New Era, яка стала на той час працювати з бейсбольною лігою. З 1993 року вона є офіційним виробником бейсболок для всіх команд ліги.
Шанувальники та добровільні амбасадори бренда
New York Yankees – один із найпопулярніших бейсбольних клубів у американців. Багато знаменитостей з дитинства відвідують ігри цієї команди разом зі своїми батьками та стають на все життя її фанатами. Завдяки їхній відданості та повазі до улюбленої команди, кепки з символікою NY стали з’являтися на обкладинках модних журналів та музичних дисках, червоних доріжках кінофестивалів та концертах зірок світового рівня. Велику роль у становленні та популяризації бренда NY зіграли:
- знаменитий репер Jay-Z, що не розлучається з культовою синьою кепкою, на якій вишита білими нитками емблема Yankees. Він присвятив улюбленій команді свій трек, який став гімном її уболівальників;
- режисер та актор Спайк Лі, який постійно включає бейсболки Нью-Йоркер у стильні аутфіти. Він дав поштовх для урізноманітнення кольорової гами кепок. У 1996 році Лі запропонував босу New Era випустити легендарний снепбек червоного кольору. І цей дизайн було поставлено на потік, що відкрило нові можливості для бренда. Сьогодні можна зустріти кепки з логотипом New York Yankees у великій різноманітності забарвлень з літерами N та Y, вишитими нитками різного кольору;
- вокаліст гурту Limp Bizkit Фред Дерст – він вплинув на змінення дизайну, запропонував у 1999 році розмістить логотип NY лівіше від центру, та зробив кепку цієї моделі популярною, записавши в ній кліп на пісню Nookie.
Бейсболки New York часто можна зустріти в аутфітах зірок світового спорту, музики, кіно та навіть політиків. В них неодноразово з’являлися Кріштіану Роналду, Джастін Бібер, Бейонсе, Хілларі Клінтон, а Алессандро Мікеле (креативний бос Gucci) навіть закривав один із показів модного одягу в дизайнерській кепці з логотипом NY.
То ж якщо ви бажаєте виглядати модно та стильно, обирайте головні убори з логотипом бренда New York Yankees.
ПАРТНЕРСЬКИЙ МАТЕРІАЛ
Читайте нас у тг