Менше того, така діяльність набирає все масштабніших обертів. Це становить велику проблему для офіційних або ліцензованих транспортників, які, власне, й звернулися до нашого видання із проханням щодо підтримки у висвітленні проблемної ситуації.
Як вже повідомлялося, єдиний контролюючий орган, який має слідкувати за легальністю перевезень – обласне управління Державної служби України з безпеки на транспорті, або Укртрансбезпека.
З моменту виходу нашої останньої публікації, кореспонденти ПІК перевіряють основні нелегальні «станції» нечесних перевізників у Франківську. Біля Ратуші та на вокзалі ситуація не міняється. Як зупинялися «буси» з затемненими вікнами, так і продовжують безвідповідально перевозити пасажирів.
Ми звернулися за коментарем до заступника начальника Західного міжрегіонального управління Івана Гарасимко, аби пояснив чому так відбувається. Він розповів, що останнім часом до управління справді почали надходити різного роду скарги, у тому числі від перевізників-ліцензіатів.
“Ми їх розуміємо, адже вони створюють робочі місця, платять податки, а саме – платять за водія, механіка, лікаря та інші речі, а в нелегала цього всього немає. Тому ми почали відпрацювання. Я думаю, що у даній галузі ми наведемо порядок“, – наголосив Гарасимко.
Варто зазначити, що «відпрацювання» відбуваються на трасах загального та державного значення за десятки кілометрів від івано-франківської.
Водночас на наше запитання про те, як йде боротьба із нелегалами в Івано-Франківську, чи знає він основні місця посадки та висадки пасажирів, Іван Гарасимко підтвердив, що Укртрансбезпека виїжджає на місця, де зазвичай спостерігається скупчення нелегальних перевізників.
Також каже, що порушники, знаючи про наближення рейду, використовують так зване “циганське радіо”.
“Відповідно ми тільки заїжджаємо на вокзал, нелегальні перевізники зникають. Якщо ми заїжджаємо на Ратушу, де так само вони були, їх так само вже немає“, – коментує він.
Мабуть, нелегальні перевізники мають «інтуїцію» на контроль від Укртрансбезпеки, бо на кореспондента нашого видання її явно немає. Того ж дня фотокореспондент ПІК виходив на місця нелегальних стоянок і ось що там побачив:
Неподалік Ратуші, 27.05, 17:00
На Вокзалі. 28.05, 17:00
Неподалік Ратуші, 28.05, 17:00
На Вокзалі. 28.05, 10:00
Уже ні для кого не секрет, що Івано-Франківський залізничний вокзал і пішохідна зона на перехресті вулиць Тринітарської та Шеремети поблизу Ратуші, стали відправною точкою для водіїв, які кожного дня продовжують свої нелегальні перевезення.
«Якщо нелегальні перевізники так бояться людей в формі Укртрансбезпеки, то хіба не доцільніше відправити хоча б одного інспектора на основні стоянки «нелегалів», замість того щоб витрачати кошти на «полювання» за десятки кілометрів від Франківська», – ділиться і своїми міркуваннями Іван Максімко, водій автобуса та представник офіційних перевізників, що курсує за напрямком “Івано-Франківськ-Надвірна”.
А тим часом тему нелегальних перевезень в Івано-Франківській області, уже підхопили національні ЗМІ: Gazeta.ua, “Факти” та “24 канал” днями написали про те, що на Прикарпатті перевізники перекрили пішохідні зони.
Невідомо, куди виїжджають бригади Укртрансбезпеки для контролю, але в центрі Івано-Франківська поки що порядку немає.
Як далі працюватиме Укртансбезпека на чолі з паном Гарасимком та які кроки будуть зроблені аби змінити ситуацію «під носом» – читайте далі в ПІК.
Читайте також:
Читайте нас у тг