Як зазначає преса, підготовка до цього дня тривала ще у травні:
«Час відкриття все наближається, а тому робота кипить і вирує. На цей час треба прокласти колійову рампу по вул. Тисменицькій, яка матиме довжину більше 700 метрів і підніметься над колією десь на три метри. Буде розширена також станиславівська колійова станція, яка досі простягалася до рампи, а буде продовжена на 450 метрів у напрямку до Хриплина.
Кількість наявних залізничних колій буде збільшено до більш ніж двохсот і всі будуть перекладені на ново. Кількість колій буде також збільшена на станції Хриплин, де постане нова одноповерхова будівля вокзалу, і де з відкриттям нової лінії всі потяги, крім швидких, будуть робити зупинку. На станиславівській станції збудують нову обігрівальню на 18 локомотивів за суму близько 100 тис. злотих ринських. Виконання всіх цих робіт перебрали на себе пан Гамський і спілка».
Слюсарські роботи в Станиславові та ще на кількох станціях виконав пан Ян Верштайн, слюсар зі Стрия. Металевий міст, побудований тоді на вул. Тисменицькій (тепер вул. Незалежності), прослужив аж до грудня 1980 року. Урочисте відкриття спочатку планувалося на 15 листопада, і ця дата анонсувалася у пресі. Однак підготовчі роботи не встигли завершити вчасно, тому відкриття перенесли на 19 листопада.
На урочистостях був присутній барон Генрих фон Віттек, який довший час служив провідним залізничним експертом, а у 1897-1905 роках був міністром залізниць. Серед запрошених були також намісник Галичини, відомий державний діяч Леон Білінський, міністр торгівлі граф Вурмбранд. Перший поїзд на новій лінії рушив зі Станиславова о 8.30 ранку і прибув до Вороненки о 12.30.
За інформацією газети “Західний кур’єр”.
Читайте також:
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook, Instagram , Youtube та Telegram
Читайте нас у тг