Саме тому, завдяки проєкту, що реалізовує команда Івано-Франківської ТПП, на Прикарпатті проводять бізнес-тури, що сприяють підприємцям з прифронтових регіонів знайти для себе ці нові можливості.
Сьогодні відбувся сьомий бізнес-тур для підприємців, що працюють у сфері легкої промисловості. Незважаючи на тривожний для країни час, 20 підприємців з прифронтових територій приїхали на Івано-Франківщину, щоб побачити досвід ведення справи в цій галузі від місцевих господарів.
«З початку війни в нашу область переїхали немало підприємств, що займаються саме легкою промисловістю. Це тішить, що вони не покинули своєї справи і не призупинили бізнес, а продовжують працювати на благо країни. Наша область може прийняти ще більше релокованого бізнесу і немало місцевих підприємств надають виробничі площі для ведення діяльності, а місцева влада допомагає з працівниками. Так і має бути. А проєкт «Розвиток бізнес сектору України» – це ще одна чудова нагода познайомитись з нашим краєм, можливостями та колегами в галузі», – зазначила керівниця проєкту Леся Круп‘як.
Учасники відвідали навчально-виробниче підприємство українського товариства глухих, де більша частина працівників – люди з особливими потребами, та побачили на їхньому прикладі, як пошиття одягу у них перетворилося у потужний виробничий комплекс.
Ще одна локація – це підприємство з виготовлення дизайнерського одягу та аксесуарів, які носять чоловіки та жінки більше, ніж в тридцятьох країнах світу, тут була змога ознайомитись з цікавими нюансами виробництва. Окрім того, учасники бізнес-туру побачили як виробляють трикотажний одяг за данськими вимогами, шиють взуття, одяг, аксесуари для українських військових
«Як на мене, головне – це досвід, який нам допомагає в рішеннях і життєвих ситуаціях. Тому я сюди йшла за досвідом і поділитися досвідом з кимось. Комунікація, яка відбувається між представниками однієї галузі – це теж цінно. Я розумію, що це формат новий, він тільки розвивається, але відкрите спілкування – це цивілізований шлях, за яким нам треба йти, і якого нам не вистачає. Якщо брати міжрегіональну співпрацю, то її досить мало», – сказала учасниця бізнес-туру Вікторія Іванова, що релокувала своє підприємство з Харкова.
Варто відзначити, що до ідеї проєкту місцеві підприємці, що знайомили колег зі своїм виробництвом, одразу поставилися позитивно і радо ділилися досвідом, розповідали про труднощі, з якими зустрічалися та пропонували співпрацювати.
«До початку вийти ми займалися випуском готової продукції з натурального хутра, але все перевернулося з ніг на голову і ми виготовляємо в колаборації зі швейною компанією одяг для військових. Кожен має на своєму місці робити те, що він вміє робити. Ми організували додаткових 50 робочих місць, і продовжуємо розвиватися. Кожен з нас має прикласти максимум зусиль для перемоги», – прокоментував керівник підприємства «Тикаферлюкс» Володимир Івасишин.
Наступний бізнес-тур відбудеться вже за тиждень. Це буде останній в рамках проєкту та стосуватиметься ІТ-галузі. Проєкт реалізовується завдяки підтримці Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Читайте також:
- Як війна вплинула на деревообробну галузь – що кажуть місцеві підприємці (ВІДЕО
- Деревообробна галузь Прикарпаття: що рекомендують місцеві підприємці колегам з прифронтових регіонів (ФОТО)
- Як створити магніт для туристів та не набити “шишок”: на Прикарпатті відбувся бізнес-тур в сфері туризму (ВІДЕО)
- Туризм на Прикарпатті: якими практичними кейсами діляться власники бізнесу? (ФОТО)
- Підприємці з дев’яти областей України побачили крафтове виробництво Прикарпаття: які враження (ФОТО)
- Аграрна Рогатинщина приймає делегацію: що показують місцеві підприємці (ВІДЕО)
- Рогатинщину відвідали господарники з дев’яти областей України. Для чого?
- Економічний фронт: на Прикарпатті відбудуться бізнес-тури для підприємців (ВІДЕО)
Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram
Читайте нас у тг