20 березні у Калуській громаді відбулася ключова бізнес-подія року – KALUSH EXPO 2025, яка об’єднала представників українського та міжнародного бізнесу, інвесторів, експертів та управлінців.
Метою KALUSH EXPO 2025 було створити платформу для співпраці, яка дозволить об’єднати інтереси українських та іноземних компаній, використовуючи промисловий та сировинний потенціал регіону.
Близько 30 спікерів взяли участь у чотирьох дискусійних панелях, які охоплюють найактуальніші теми для розвитку регіону. Учасники обговорили екологічну трансформацію промисловості, залучення інвестицій, розвиток трудового ринку та міжнародне співробітництво.
Калуш – полюс еко-індустріального економічного зростання
Перша панель зосередилася на тому, як місцеве самоврядування може допомогти Калушу стати центром еко-індустріального розвитку.
Міський голова Калуша Андрій Найда розповів про плани міської влади щодо залучення інвестицій і розвитку екологічних технологій.
Економіст Павло Шеремета та інші спікери обговорили, як зробити місто більш конкурентоспроможним на міжнародній арені та які інструменти підтримки бізнесу вже існують.
Кроссекторальний кластерний рух та смарт-спеціалізація регіону
Другий блок дискусій охопив важливі аспекти розвитку кластерного руху та смарт-спеціалізації для регіону. Спікери Марʼяна Луцишин та Леся Шкіца, поділилися своїми поглядами на пріоритети розвитку Прикарпаття, акцентуючи увагу на технологічних і промислових кластерах.
Дмитро Штеренберг з Олвуд розповів про потенціал деревообробної промисловості, що може стати важливою частиною кластерного руху Калуша. Учасники також обговорювали виклики в галузі логістики та необхідність розвитку транспортної інфраструктури.
Відновлення калійної промисловості
У третій панелі розглянули відновлення калійної промисловості в Калуші через принципи циркулярної економіки. Ольга Хацевич з HIOXI поділилася інноваційними підходами до переробки калійних ресурсів, які сприятимуть створенню замкнутого циклу виробництва.
Олег Мандрик розповів про технології, що дозволяють зробити калійну промисловість більш екологічною. Сергій Багрій обговорив використання геофізичних методів для моніторингу екологічних ризиків, що є критичним для таких регіонів, як Калуш.
“Калуш: Майбутнє тут!”
Четверта панель була спрямована на експортні стратегії та брендинг Калуша. Спікери, зокрема Павло Шеремета та Євген Мотолиженко, розповіли про ефективні стратегії просування українського експорту та інструменти для виходу на міжнародні ринки.
Андрій Найда презентував плани міської влади щодо розвитку бренд-стратегії Калуша, яка буде сприяти залученню українських та міжнародних партнерів.
Ірина Перевозова поділилася маркетинговими підходами до розвитку локальних брендів, а Кісь Святослав розповів про підготовку фахівців для реалізації запитів місцевого бізнесу. Особливу увагу приділили ролі місцевого бізнесу в просуванні бренду Калуша на міжнародній арені.
До теми…
Також організатори заходу зібрали кошти на підтримку підрозділу «Удачники» ( Служба безпілотної авіації Української Добровольчої Армії). На аукціоні розігрувалися лоти, передані з фронту.
Серед них: розмальовані тубуси, шеврони, прапор з підписами захисників і захисниць. А також еспонати від організаторів заходу: мерчевий одяг, картина на гіпсокартонній основі, збірка віршів Жадана з підписом тощо. Загалом вдалося зібрати близько 41 тис. гривень.
Читайте також:
- Андрій Найда представив Прикарпаття у Лізі лідерів місцевого самоврядування України
- В Калуші вперше під час хвилини мовчання зупинили рух транспорту (ФОТО)