Платники податків зобов’язані протягом 5 років зберігати первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансової звітності. Про це пише ПІК з посиланням на Главком.
“Законом внесено зміни до податкового кодексу та визначено, що платники податків зобов’язані протягом 5 років зберігати первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інші документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством”, – йдеться у повідомленні.
При цьому зазначені вимоги застосовуються до документів, які розроблено:
- до дня набрання чинності цим законом, строк зберігання яких не закінчився на день набрання чинності цим законом;
- починаючи з дня набрання чинності цим законом;
- особою, стосовно якої на день набрання чинності цим законом розпочато, але не завершено процедуру припинення (ліквідації)(тобто хто не встиг ліквідуватися ми не винні);
Згідно із Податковим кодексом, встановлено трирічний строк зберігання зазначених документів. Протягом трьох років бізнес має зберігати дозвільні документи. У випадку ліквідації бізнес має надати на перевірку податковій документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, первинні документи ведення яких передбачено законодавством за останні 5 років.
Читайте також у ПІК:
- Належить датським інвесторам: компанія “Гудвеллі” – один з найбільших виробників свинини в Україні
- Де українці можуть оформити документи за кордоном (ПЕРЕЛІК КРАЇН)
- Забрали документи й погрожували ув’язненням: проблеми у військкоматах на Прикарпатті
- В Україні перед Великоднем подорожчають деякі продукти: що відомо
Приєднуйтесь до нас у Facebook,Instagram,Youtube та Telegram
Читайте нас у тг