Івано-Франківськ

Франківський професор увійшов до рейтингу ТОП-2% – найбільш цитованих науковців світу (ФОТО)

Рейтинг ТОП-2% складається аналітиками Стенфордського університету, видавництва Elsevier та SciTech Strategies.

0046

Один із провідних вчених України, біохімік, доктор біологічних наук, професор, лауреат премій «Scopus Awards Ukraine» та «Web of Science Award Ukraine», завідувач кафедри біохімії та біотехнології факультету природничих наук Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, автор понад 200 наукових праць, опублікованих переважно у провідних міжнародних виданнях (індекс Гірша 38 у Scopus) Володимир Лущак нещодавно увійшов до рейтингу ТОП-2% – найбільш цитованих науковців світу.

Про це повідомляють на сайті ПНУ ім. В. Стефаника, пише ПІК.

Рейтинг ТОП-2% оцінює весь науковий результат дослідників за бібліометричними показниками, беручи до уваги такі критерії, як: індекс Гірша, кількість цитат або позицію у списку авторів тощо.

0106

“Професор Володимир Лущак займає у рейтингу найвище з українських науковців місце – 4514. Він має високі наукометричні показники: на сьогодні у базі даних Scopus індекс Гірша 38, 206 документів, які процитовані 6732 рази”, – йдеться в повідомленні.

Список Топ-2% включає трохи більше ніж 160 тисяч вчених з усього світу і з усіх галузей науки, які розподілені за 22 науковими напрямками, розділених на 176 конкретних галузей.

1111

Загалом, до рейтингу потрапило 85 науковців України, а серед них двоє науковців нашого університету – завідувач кафедри біохімії та біотехнології, професор Володимир Лущак та доцент кафедри хімії, кандидат хімічних наук Тетяна Татарчук.

432

«Немає української науки. Є просто її Величність Наука. Мені іноді дорікають, що я переважно публікую свої роботи в іноземних наукових журналах англійською мовою, а українською мало. Дуже важливо показувати, що Україна не тільки постачає у світ дешеву робочу силу і сировину, чи є ринком для чужої продукції, а що Україна має свою науку. Має свої мізки, які достойно конкурують на світовому науковому ринку», – розповідає Володимир Лущак.

0080