Івано-Франківськ
1.1
USD: 27.2
EUR: 30.45

Що відомо про пілота, який загинув у авіатрощі на Коломийщині (ФОТО)

Загинув відомий професійний льотчик та інструктор Ігор Табанюк та троє пасажирів-іноземців.

1 200 scaled

Як повідомляла ПІК, сьогодні, 28 липня, сталася жахлива авіатроща поблизу села Шепарівці. Там літак впав на житловий будинок. Загинули 4 людей – пілот та троє пасажирів – іноземців.

Пілотом, що загинув, був відомий професійний льотчик та інструктор Ігор Табанюк – співвласник фірми «Деніго», ініціатор і голова дитячо-юнацької авіаційної спортивної школи.

Син військового пілота, він перейняв цю любов до авіації від батька й передав дітям. У 2013 році на аероплані розбився один із синів Ігоря – Денис. Але він не покинув авіацію, бо вона була змістом його життя.

На зображенні може бути: 1 особа та небо

Професійний льотчик та інструктор Ігор Табанюк пережив 6 днів без води та їжі після падіння у Гімалаях, втрачав близьких в авіакатастрофах, здійснював посадку без двигуна, але це все не зупинило його бажання розвивати авіаційну справу в Україні.

Він знайшов невеличкий аеродром у Коломиї, де започаткував тренувальну базу для приватних літаків малої авіації. Тут дорослі вивчали теорію та отримували льотну практику; крім того, працює дитячо-юнацька спортивна асоціація малої авіації.

40 років в авіації. Прикарпатець Ігор Табанюк

Вперше керувати літаком Ігор Табанюк спробував у 1981-му році. Цей політ був дуже очікуваним та хвилюючим.

40 років в авіації. Прикарпатець Ігор Табанюк

Фото Суспільне Карпати

Як розповідав Ігор Табанюк в інтерв’ю для Ukraїner, у нього трапилася катастрофа, яка змінила його життя. Було це у Гімалаях. Чоловік уже вдруге приїхав на щорічні міжнародні змагання з парапланеризму. Такі змагання проходять на різних континентах. Ці відбувалися недалеко від Палампура (містечко на півночі Індії. — ред.), там, за словами льотчика, хороші умови для польотів.

“… я вирішив пройти між скель, проскочити крізь один маленьких прохід. Я, в принципі, по висоті проходив і міг повернутися на базу своєчасно. Але так вийшло, що сонечко до мого повернення розгорнулося на 30 градусів, і там, де мене мав підтримати потік, там вже пішли низхідні потоки. Я потрапив у потужний спадний потік, і крило склалося”.

13 134 scaled

Авіатор не зміг розправити крило і вже збирався відкривати запасний парашут, але почув внутрішній голос: «Не випускай».

“Я ось після цього випадку вірю, що є чуття, які допомагають людині в екстремальних ситуаціях. Як тільки я руку прибрав, стався зачіп залишком крила за виступ скелі. Я повис; зрозуміло, що було різке гальмування, тому що я в падінні швидкість розвинув до 100 кілометрів на годину. І, природно, при такому різкому гальмуванні я отримав компресійний перелом хребта. Були порвані стропи, було порване саме крило, я отримав біль в спині, але ще далеко треба було спускатися. Я розумів, що це необхідно — поки адреналін працює, треба швидко спускатися, незважаючи на біль. Спуск був дуже складний…”, – розповів Ігор Табанюк.

Через випадок у Гімалаях Ігор Табанюк вирішив перейти на «металеву» авіацію. Першим він придбав літак «Зодіак-601», на якому почав виконувати польоти. І зрозумів, що необхідний аеродром. Так перебрався до Коломиї.

Ігор Табанюк вважав себе хворим авіацією, і мріяв, щоб багато людей теж полюбили цю справу. Він казав, що літати — це як наркотик: люди бояться, а потім, коли політали, кажуть: «Я ще хочу».

Читайте також у ПІК:

Приєднуйтесь до нас  у Facebook,Instagram,Youtube та  Telegram

Новини партнерів





Коментарі

0

Коментарів ще немає

Залишити відповідь

Ваш email не буде опублікований. Обов’язкові поля позначені зірочкою (*)

Поле має бути заповнене
Поле має бути заповнене
© 2020 Всі права захищено