Івано-Франківськ
-3.9
USD: 28.1
EUR: 31.75

Стало відомо, як правильно купити або продати дачу в передмісті Львова

Як проходить процес купівлі-продажу дач і земельних ділянок у Львові? Як правильно оформити офіційний договір? На які критерії звернути увагу?

Dachi Lviv scaled

Купівля дачі вимагає такої ж уважності й прискіпливості, як і вибір приватного будинку чи квартири в центрі Львова. Як і з іншими видами житлової нерухомості, після підписання договору купівлі-продажу на дачу доведеться оформлювати право власності. Актуальні й перевірені житлові об’єкти варто шукати на спеціалізованих платформах, до прикладу, DOM.RIA, пише ПІК.

Як оформляється купівля-продаж дачі у Львові?

Перед тим як прийняти остаточне рішення, варто:

  • ретельно оглянути не тільки саму дачу, але й земельну ділянку;
  • оцінити якість використаних матеріалів і технологій;
  • проаналізувати наявний ремонт і стан інженерних комунікацій;
  • переконатися, що земельна ділянка, на якій знаходиться житлова нерухомість, не підтоплюється.

Також варто домовитися про оплату й спосіб передачі грошей. Зазвичай договір купівлі-продажу на вторинному ринку нерухомості складається в паперовій формі між власником і покупцем, та все-таки краще засвідчити угоду ще й нотаріально. Якщо виникнуть якісь нюанси, можна буде звернутися до суду.

Які документи повинен мати власник?

До списку обов’язкової технічної документації, яку повинен надати власник потенційному покупцеві, входять:

  • Документ, котрий підтверджує право власності;
  • Кадастровий паспорт на житлову нерухомість і саму ділянку;
  • Довідку про відсутність судових обмежень;
  • Довідку про відсутність комунальних заборгованостей.

Власники заміських ділянок можуть належати до кооперативів, які займаються доброустроєм територій. У такому випадку також варто вимагати довідку, яка підтверджує відсутність заборгованості по членських внесках в кооператив. Якщо власник перебуває в офіційному шлюбі, знадобиться засвідчена згода одного з членів подружжя.

Важливо: купувати варто лише ділянку з усіма необхідними документами. До прикладу, якщо в кадастровому паспорті не зазначені межі земельної ділянки, це означає, що відсутнє право власності. Тому на ділі паркан або технічні приміщення можуть знаходиться в недозволеному місці.

Якщо у власника присутня заборгованість по оплаті комунальних послуг, цей пункт обов’язково варто включити до фінального договору. Інакше новому власник доведеться самостійно сплачувати заборгованість.

Які документи потрібні для купівлі-продажу дачі?

Для оформлення договору купівлі-продажу дачі й земельної ділянки слід зібрати такий пакет документів:

  • Право власності на житловий об’єкт від попереднього власника;
  • Кадастровий паспорт на землю й будинок;
  • Квитанцію про оплату державного мита;
  • Довіреність (якщо в момент продажу присутня 3-я особа).

Сам договір повинен містити чітку суму угоди, термін її виплати. Також у договорі можна погодити питання оформлення розтермінування. Після підписання договору обома сторонами варто зайнятися оформленням нового права власності. Цей державний процес триває до 10 днів.

Читайте також у ПІК:

Приєднуйтесь до нас  у Facebook,Instagram,Youtube та  Telegram

Новини партнерів





Коментарі

0

Коментарів ще немає

Залишити відповідь

Ваш email не буде опублікований. Обов’язкові поля позначені зірочкою (*)

Поле має бути заповнене
Поле має бути заповнене
© 2020 Всі права захищено