Івано-Франківськ

Франківцям вперше показали нову схему організації руху на бульварах та на Гурика (СХЕМА)

Три кілометри велосмуг, виділена смуга громадського транспорту, острівці безпеки - усе це незабаром з‘явиться на бульварах та Гурика. 

FB IMG 1658216711316 scaled

Франківцям вперше показали проєкт нової схеми організації дорожнього руху на Північному і Південному бульварах та вулиці Гурика.

Як оновлять з’єднані бульвари розповів заступник міського голови Михайло Смушак, пише ПІК.

“Усі ми помітили, як змінилися транспортні потоки після об’єднання цих вулиць. Зміна моделі поведінки водіїв, пішоходів та велосипедистів зобов’язує нас розробити і впровадити нову, зручну для всіх учасників руху та безпечну, схему ОДР. Окрім того, в концепції, яку ми сьогодні хочемо Вам презентувати, враховані майбутні інтереси пасажирів громадського транспорту, який з’явиться тут після запуску нової тролейбусної лінії”, – пише Смушак.

Що нового?

  • По-перше, вздовж усіх цих вулиць з’явиться велоінфраструктура. Велосипедні смуги пов’яжуть між собою вже збудовані велодоріжки на озері та на вул. Галицькій. Таким чином з’явиться ще один важливий елемент міської веломережі, створений у відповідності до нових національних стандартів.
  •  По-друге, від вулиці Тичини в напрямку вулиці Галицької планують облаштувати виділену смугу для руху громадського транспорту, аж до нової зупинки. Аналогічну виділену смугу планують зробити і на вулиці Гурика, на іншому боці бульварів, в сторону вул. Мазепи.
  •  По-третє, за рахунок використання сучасної європейської моделі ОДР побудують острівці безпеки на більшості нерегульованих переходів.
  •  По-четверте, раціонально розподіляючи простір вулиці, зможуть облаштувати смуги для паркування на тих ділянках, де, наразі, маємо зайвий простір проїжджої частини.

“Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на те, що це не остаточна схема ОДР. Ми спеціально хочемо поділитися з Вами нашими напрацюваннями для того, щоб отримати зворотній зв’язок від Вас, як стейкхолдерів. Ми відкриті до пропозицій, зауважень та конструктивної критики в частині перерозподілу вуличного простору та функцій тих чи інших ділянок проїжджої частини”, – додає Смушак.

Схема:

Читайте також:

Приєднуйтесь до нас у FacebookInstagramYoutube та Telegram

 

Читайте нас у тг




Новини партнерів







Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено