Івано-Франківськ

Як діяти, коли інформацію або послуги надають російською: інструкція

Українці продовжують стикатися з порушеннями "мовного закону" у сфері обслуговування, транспорті, комунікації з роботодавцями та освітянами.

Як діяти, коли інформацію або послуги надають російською: інструкція

В Офісі мовного омбудсмена нагадали алгоритм дій у випадку, коли інформацію та послуги надають російською, пише ПІК.

Інструкція на випадок порушення мовного закону:

  • Спробуйте владнати ситуацію самостійно. Попросіть порушника дотримуватися Закону України про державну мову.
  • У разі відмови, зверніться до керівництва порушника/закладу або на “гарячу лінію” установи та повідомте про ігнорування вимог законодавства.

Якщо отримаєте відмову і на цьому рівні, варто зафіксувати відмову та зберегти докази порушення:

  • відео або аудіо запис розмови;
  • місце порушення;
  • дані порушника чи об’єкта господарювання: ПІБ, час порушення, контакти.

Подати скаргу до Уповноваженого заповнивши відповідну форму на сайті Уповноваженого або надіслати листа на електронну адресу  lyst@mova-ombudsman.gov.ua.

У скарзі обов’язково має бути зазначено:

  • ПІБ заявника та місце проживання;
  • суть скарги;
  • дані порушника;
  • докази порушення;
  • дата.

В офісі омбудсмена нагадали, що скаргу можна подати протягом 6 місяців з дня виявлення порушення.

Читайте також у ПІК:

Приєднуйтесь до нас  у Facebook,Instagram,Youtube та  Telegram

Читайте нас у тг




Новини партнерів







Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено