Івано-Франківськ

Як далекобійник з Прикарпаття на фронті нічне ралі влаштовує

Іван Койляк - водій у бойовому кулеметному взводі, котрий боронить українську землю на Донеччині.

Як далекобійник з Прикарпаття на фронті нічне ралі влаштовує

До війни Іван на позивний Vano з Прикарпаття був водієм-далекобійником у престижній іноземній логістичній фірмі. Коли тільки-но почалось повномасштабне вторгнення росіян до України, він без роздумів вирішив повернутися на Батьківщину. Про це пише АрміяInform, передає ПІК.

 “Спочатку, оскільки я був професійним водієм, подався у волонтери і возив гуманітарну допомогу на передову українським військовим. Там я побачив усі воєнні жахіття, що накоїли московити в українських селах і містах”, – розповідає чоловік.

За кілька тижнів 36-річний франківець записався до одного з добровольчих формувань місцевої територіальної громади. На початку квітня практично весь особовий склад добровольчого формування записався до однієї з бойових механізованих бригад, котра на той час вже стійко та мужньо боронила українську землю.

Новобранців одразу відправили на полігон, аби вдосконалити військову підготовку. Там Іван і здобув свою першу в житті військову спеціальність та позивний Vano — скорочено від свого імені. Нині чоловік – водій у бойовому кулеметному взводі, котрий боронить українську землю на Донеччині.

“Виконую бойові завдання з доставки боєприпасів, провізії та іншого важливого вантажу на передові позиції. Нещодавно мої друзі купили мені крутий та потужний позашляховик, власником котрого був англієць на ім’я Джон. Він добряче скинув ціну на автівку, коли дізнався, хто стане наступним її господарем. Тож і я дав своєрідний позивний машині — “Джон”, – каже Vano.

Командир його підрозділу каже, що Vano справжній водій-професіонал, майстер своєї справи, тепер може брати участь у будь-якому престижному ралі:

 “Йому доводиться в надскладних умовах доставляти на передові позиції найнеобхідніше, а інколи — й возити поранених. Доріг практично немає, все розбите та зруйноване. А про водіння вночі я взагалі мовчу, їздити в цілковитій темряві без приладу нічного бачення на свій страх та ризик — це, без перебільшення, героїзм”.

Єдиною величезною проблемою, на жаль, залишається обслуговування транспорту. Запчастини до імпортних автівок дуже дорогі та не завжди їх можна дістати. Те, що передають волонтери, не завжди покриває потреби.

“Добре було б, якби надходила й допомога із деталями та розхідними матеріалами — ми б були набагато мобільнішими і спритнішими. Звичайно, війна потребує величезних матеріальних ресурсів, проте справний та потужний транспорт на війні — це 80% успішно виконаного завдання”, – зауважує Іван Койляк.

Vano мріє, аби Україна швидше перемогла в цій страшній та безжалісній війні. І ми обов’язково переможемо!

Довідково: ралі – це автоспортивне змагання, суть якого полягає в тому, щоб проїхати на спеціально підготованому для цього автомобілі спеціально визначеною організатором змагання трасою у заздалегідь визначений термін та/або у найкоротший час від місця старту до місця фінішу (дистанція змагань).

Читайте також у ПІК:

Приєднуйтесь до нас  у Facebook,Instagram,Youtube та  Telegram

 

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено