Івано-Франківськ

Як оформити бізнес-сторінку в Інстаграм для більшої конверсії

Щоб процес був плідним, потрібно правильно оформити обліковий запис та головну сторінку

8 1

Сьогодні, віддалений формат роботи набрав високу популярність, тому спеціалісти віддають перевагу просуванню послуг у соцмережах. Але, щоб процес був плідним, потрібно правильно оформити обліковий запис та головну сторінку. Все це стосується, зокрема популярної соцмережі Інстаграм, яка містить мільйони користувачів і має всі особливості залучення цільової аудиторії.

Якщо сторінки ще немає, її досить легко створити, але важливо, відразу перейти на формат бізнес-профілю. Цей шлях відчиняє більше функцій для залучення “потрібних людей”. Щоб заробити трохи коштів на рекламу, можна відпочивати за слотами на ПМ казино, де зібрані сертифіковані розробки провідних світових компаній.

Далі, почнеться найцікавіше. Тож, щоб справа пішла, як потрібно, користувач повинен зробити інформативне заповнення профілю. Також, варто замислитись над зовнішністю аватарки та візуалом сторінки взагалі. Далі, будемо розглядати кожний пункт окремо. 

Тонкощі “влучного” заповнення шапки профілю та “актуального”

9

Щоб зробити професійний акаунт помітнішим, треба спочатку оформити його опис, який вміщує всього 150 символів. Тут важливо розробити яскравий слоган або описати цінності власної пропозиції без зайвого візуалу у вигляді емодзі та смайлів. Наступними важливими нюансами є:

  • Створення примітної аватарки, яка описує бренд (частіше, використовується логотип);
  • Розміщення посилання на власний сайт або іншу соцмережу;
  • Додавання контактів, що збільшить довіру серед фоловерів та потенційних клієнтів;
  • Запровадження кнопки, яка закликає до дії та допомагає купувати послуги або товари в один клік.

Опрацювання вкладки “Актуальне” у сторіз також має свої переваги у сенсі просування. Це допомагає максимізувати сторінку та більше розповісти про заявлений бренд. Також, всі сторіз варто оформити в окремі колекції, що матимуть індивідуальні обкладинки. А, закріплені осередки можуть відображати певні події, акції, прайси та інше. 

Кілька слів про візуал стрічки

Коли фірмовий стиль визначено, а профіль оформлено, настає час “підігрівати” цільову аудиторію. Але, щоб вразити користувачів потрібен “влучний контент”. Перш за все, це якісні фото, що пов’язані з темою, професією та загальним настроєм сторінки.

Наприклад, якщо до справи береться фрилансер на кшталт копірайтера, можна використати певні безкоштовні шаблони та стокові фото, які не обмежені авторським правом. Але, фото можна робити й самостійно. Головне слідкувати за трендами. 

Формат обкладинок сторіз краще робити в одному стилі. Тобто, варто схилятися до одного шрифту кольору, розміру тощо. Також, ці головні зображення повинні чіпляти користувачів, щоб в них з’явилося бажання натиснути на них. 

Тепер, щодо відео. У 2023 році залишається попит на автентичні Reels без великого навантаження фільтрами або переходами. Також, в тренді залучення популярних музичних фонів, які можна обрати через кнопку додавання аудіо. Тим часом краще робити унікальні матеріали, без додавання шаблонів з водяними позначками. 

ПАРТНЕРСЬКИЙ МАТЕРІАЛ 

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено