Івано-Франківськ

Як стати маркетологом в онлайн мережі

Чим займається інтернет-маркетолог, що повинен знати і вміти та як ним стати.

img 7019

Інтернет-маркетолог – це спеціаліст, який займається просуванням бізнесу в Мережі. Він допомагає підвищити впізнаваність компанії, підвищити попит на її продукт, кількість заявок чи замовлень. Його мета – зробити так, щоб компанія заробила більше грошей на продажах.

Інтернет-маркетинг – велика сфера. Якщо компанії потрібен інтернет-маркетолог, це може означати потребу різних фахівців. Наприклад, компанії потрібно той, хто побудує стратегію просування і керуватиме командою фахівців, або той, хто сам налаштовуватиме рекламу. Отже, розповідаємо детальніше чим займається інтернет-маркетолог, що повинен знати та де пройти інтернет маркетинг курси.

Основні обов’язки інтернет-маркетолога

Загалом, є чотири зони відповідальності спеціаліста: аналітика, стратегія, управління та виконання практичних завдань. Спираючись на них, інтернет-маркетолог займається наступним:

  • Детально знайомиться з компанією/брендом/продуктом
  • Вивчає ринок та конкурентів
  • Визначає цільову аудиторію
  • Розробляє маркетингову стратегію просування
  • Займається медіаплануванням
  • Аналізує ефективність маркетингових кампаній
  • Узгодує всі заплановані активності та звітує про виконану роботу
  • Управляє командою фахівців, залучених до процесу просування

Залежно від об’єму завдань, експерт з інтернет-маркетингу може «взяти на себе» деякі обов’язки — не лише організовувати рекламні кампанії, а й налаштовувати оголошення в пошукових системах та соцмережах чи складати листи для розсилок на електронну пошту та в месенджери клієнтів. Але це має бути не на шкоду його основній компетенції — робота над аналізом, звітністю, пошук і визначення точок росту продажів компанії в цифровому медіапросторі та покращення маркетингової стратегії.

b56f20484bba4d3b86145971c4b468d3

Особисті якості інтернет-маркетолога

  • вміння працювати в режимі мультизадачності;
  • активність, ініціативність та комунікабельність;
  • креативність;
  • навички тайм-менеджменту — як для організації власної роботи, так і інших працівників маркетингового відділу;
  • гнучкість в діях та рішеннях;
  • стресостійкість;
  • здатність аналітично мислити.

Робота інтернет-маркетолога поєднує в собі творчість та аналітику. Фахівець проводить дослідження, багато аналізує, і разом з тим — продумує концепти, генерує ідеї для рекламних роликів, теми для блогу та багато іншого. Одноманітності не буде, але здатність швидко «перемикатись» з креативних процесів на рутинні — ще одна необхідна навичка для фахівця.

Переваги роботи інтернет-маркетологом

Насамперед, це затребуваність ринку праці. Digital-маркетинг – це те, без чого зараз не може працювати майже жоден бізнес, а ефективна маркетингова стратегія допомагає дуже швидко зростати бізнесам онлайн.

Не менш важливою перевагою є високий дохід. Досвідчений Інтернет-маркетолог може заробляти від 1500$ на місяць, та працювати віддалено з будь-якої точки світу.

Більш того, багато студентів знаходять проєкти ще під час навчання та окупають вкладення в курс ще до його завершення. Окрім того, ця професія дозволить не бути прив’язаним до офісу та його графіку, тому можна працювати віддалено з будь-якого куточка світу.

internet marketolog internet marketing 9 scaled

Де навчатися на інтернет-маркетолога?

Найкращий та найшвидший шлях — пройти спеціалізовані курси. WIZECLUB пропонує велику кількість онлайн та офлайн учбових програм з інтернет-маркетингу різних за вартістю і тривалістю, які дозволяють опанувати професію з «нуля» та вийти на високий професійний рівень.

Отже, для когo підійде курс на порталі з навчальними курсами з діджитал маркетингу в Україні WIZECLUB?

  • Початківцям у digital. Вивчіть усі навички та інструменти, які необхідні для старту в професії. Після навчання ви претендуватимете на позицію junior інтернет-маркетолога.
  • Початківцям маркетологам. Отримайте багато практики та вирішених кейсів у портфоліо. Після навчання зможете претендувати на вищу посаду
  • Керівникам та власникам бізнесу. Навчіться самостійно просувати бізнес та розуміти, які реальні KPI ставити підрядникам та команді

Як проходить навчання на курсі?

Навчання у Wizeclub – це продуманий формат, зручність, якісна кураторська підтримка, тільки корисна та цікава інформація та ком’юніті.

Коротко та змістовно. У курсі немає «зайвої води». Лише корисний та актуальний матеріал, який знадобиться вам у вашій роботі. Лекції тривають в середньому 30-40 хвилин, що дозволяє легше засвоювати інформацію та не втрачати концентрацію.

Сертифікат. По завершенню навчання на курсі ви отримаєте іменний сертифікат, який являтиметься підтвердженням ваших навичок та знань.

Особистий куратор та загальна група. У кожного студента буде особистий куратор-помічник, який даватиме зворотний зв’язок по домашках, підказуватиме з питань стосовно навчання та нагадуватиме про всі важливі дедлайни.

Group 490395 1 1

30% Теорія 70% Практика. Навчання побудоване на впровадженні всієї інформації, яку ми даємо в лекціях, тому більшу частину навчання ви отримуєте практичні навички.

У зручний час. Лекції та всі матеріали курсу доступні в особистому кабінеті на нашій навчальній платформі. Ви зможете проходити курс у зручному для вас темпі та у зручний час на будь-якому пристрої: телефоні, планшеті чи комп’ютері

Щоб триматися на плаву в дуже динамічній сфері диджитал, вчитись на інтернет-маркетолога потрібно навіть після того, як ви отримали диплом чи сертифікат та знайшли роботу. Переглядайте пізнавальні відео, слідкуйте за новинами в галузі, читайте тематичні статті та не переставайте розвиватися.

ПАРТНЕРСЬКИЙ МАТЕРІАЛ 

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено