Однак, через брак коштів проектні роботи призупинилися, і потім задум не був реалізований. ПІК розповідає, чому грандіозний проект не було реалізовано.
Отже, влітку 1894 року у місті виник проект бензомоторного трамвая. Однак після обговорень було вирішено будувати кінний трамвай. Саме 6-го жовтня 1896 року остаточно зупинилися на електричному трамваї.
Проектні роботи виконала фірма «Сіменс і Гальске». А у 1908 року було затверджено маршрути. Основна лінія мала проходити від залізничного вокзалу теперішніми вулицями Вовчинецькою, Грушевського та Незалежності (де мало йти перше відгалуження до залізничного віадуку). Далі лінія прямувала Вічевим майданом, де мало бути ще одне розгалуження: одна мала йти вул. Галицькою до парку Воїнів-Інтернаціоналістів, інша — вулицями Мазепи, Січових Стрільців, Чорновола та парку ім. Шевченка.
Але ще через рік, 1909 року, міська влада раптом відмовилася впроваджувати електричні трамваї.
Можливо, магістрату не вдалося домовитися про співфінансування на вигідних умовах із Міністерством залізниць, а для міського бюджету мільйонний проект виявився заважким.
Зрешто, усі ці плани перекреслила Перша світова війна, і в подальшому до проекту трамваю у Станіславові вже не поверталися.
Читайте також:
Читайте нас у тг