У четвер, п’ятого вересня Верховна Рада призначила дипломата Миколу Точицького міністром культури та стратегічних комунікацій України. Під час засідання Комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики кандидат заявив, що “марафон був, є й буде”. Про це пише ПІК з посиланням на Букви.
“Стосовно марафону, – то він був, є і буде. Потрібно шукати форму, аби була зацікавленість у громадськості. Є велика кількість людей, які його дивляться, і це так само важливо доносити єдиним голосом те, що відбувається на фронті. Якщо будуть певні запитання, що саме не подобається, то я готовий буду з вами на цю тему поспілкуватись”, — зауважив Точицький.
Окрім цього, за словами Точицького, одним з основних завдань є “донести до зовнішнього партнера, заради чого ми боремося, хто такі Україна та що таке культурна ідентичність українців, і це потрібно робити якісно”. Для цього, він переконаний, має працювати не одне міністерство або комітет, натомість — необхідна взаємодія всієї інституції.
До слова, у 2023 році на виробництво контенту для двох телемарафонів – “Єдині новини” та FreeДом – витратили 842,2 млн грн. Кошти витратили Мультимедійна платформа іномовлення України та “Парламентський телеканал “Рада””, які належать до сфери впливу Міністерства культури та інформаційної політики.
Водночас на початку лютого 2024 року, за даними опитування, 36% українців довіряють телемарафону “Єдині новини”, тоді як 47% виявили свою недовіру.
Читайте також у ПІК:
- Оновлення Кабміну: Верховна Рада підтримала призначення нових членів Уряду
- Заступник Єрмака став новим міністром закордонних справ України
- Міністр закордонних справ Дмитро Кулеба написав заяву про відставку (ФОТО)
- В Україні пропонують кошти з телемарафону переспрямувати на закупівлю дронів для ЗСУ
Читайте нас у тг