На Прикарпатті станом на перше листопада 2024 року 38 споживачів заявили про порушення їхніх прав у сфері надання житлово-комунальних послуг. Про це повідомляє Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, пише ПІК.
“За результатами розгляду відповідних звернень людей, склали приписи про усунення порушень та задовольнили вимоги споживачів. Управлінням провело 17 позапланових перевірок, в 7 випадках виявлені порушення законодавства. Відповідальних осіб притягнули до адміністративної відповідальності та призначили штраф”, – йдеться у повідомленні.
Люди зверталися в управління з такими питаннями:
- нарахування за ненадані послуги;
- одностороннє підняття плати управляючими компаніями за послуги управління;
- неоприлюднена інформація про виконання кошторисів за житлові послуги;
- необґрунтоване нарахування плати за послуги теплопостачання та водопостачання;
- застосування незатверджених тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами.
Читайте нас у тг“Якщо ваші права порушені – звертайтесь із заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за адресою: вул. Берегова, 24, м. Івано-Франківськ або надсилайте заяву зручним способом:поштою, електронною поштою – ifdergprod@vetif.gov.ua, через веб-сайт управління – https://vetif.gov.ua/component/banners/click/36.html Контактний телефон управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами 0342-52-83-98″, – додають у Держпродспоживслужбі.