Івано-Франківськ

Чому контекстна реклама важлива для зростання бізнесу в інтернеті

Більшість платформ для запуску кампаній дають змогу бізнесу обрати конкретні цілі.

111 2

Головна перевага платного просування в пошуку полягає в тому, що цей метод пропонує швидкі результати та надійну віддачу. Контекстна реклама допомагає компаніям отримати кращу видимість у пошукових системах, знайти найбільш зацікавлених користувачів та отримати набагато більше шансів на конверсію.

Що таке контекстна реклама

Цей вид просування в інтернеті називають ще PPC-рекламою (від англ. pay-per-click — «оплата за клік»). Така модель цифрової реклами використовується на багатьох інтернет-платформах і означає просування, де бізнес платить лише за отриманий клік.

Найпоширеніші типи такого рекламування:

  • пошукові оголошення, які виглядають як звичайні результати пошуку в Google;
  • медійні — графічні або банерні рекламні оголошення, що відображаються на сайтах сторонніх партнерів;
  • реклама на YouTube. Теж може бути текстовою, але більш поширені відеоролики.

Контекстна реклама буде відрізнятися залежно від платформи, але основна схожість полягає в тому, що в усіх цих типах просування існує функція оплати за кожен перехід за оголошенням.

Чому PPC-реклама важлива для того, щоб не відставати від конкурентів

По-перше, PPC-реклама дає швидкі результати. Це, мабуть, найбільша перевага її використання. На відміну від пошукової оптимізації, яка зосереджується на органічному зростанні трафіку, платні оголошення можуть дати результати, щойно з’являться — практично «за одну ніч».

Саме тому контекстна реклама важлива для компаній, які особливо зацікавлені в швидкому прибутку або хочуть скористатися перевагами короткострокового маркетингового вікна (наприклад, для розповіді про спеціальні події, випуск нових продуктів, акції на свята, сезонні розпродажі тощо). Цей вид просування важливий як основна частина короткострокової та довгострокової стратегії цифрового маркетингу.

https://robbenmedia.com/wp-content/uploads/2024/06/PPC.png 

Реклама сприяє досягненню бізнес-цілей і зростанню прибутку

Ще одна причина важливості такого виду розкрутки полягає в тому, що вона безпосередньо впливає на основні ключові показники ефективності бізнесу та може приносити чітко спрогнозований дохід.

Такий вид просування функціонує як надійне джерело хорошого доходу, що робить його ще привабливішим. Ви можете запитати: навіщо використовувати PPC-рекламу, якщо за її розміщення в пошуку та на партнерських сайтах потрібно платити? За даними Google, компанії зазвичай отримують у середньому 2 долари США доходу за кожен долар, який вони витрачають на Google Ads. Це неймовірна рентабельність інвестицій — 2:1.

Більшість платформ для запуску кампаній дають змогу бізнесу обрати конкретні цілі. Приміром, у пошуку рекламу можна створити таким чином, щоб генерувати продажі, залучити потенційних клієнтів, підняти трафік на сайт, збільшити поінформованість про бренд, завантажити застосунки, наростити офлайн-конверсії та багато іншого.

Це значною мірою пояснює, чому використання контекстної реклами настільки важливо для компаній, які працюють в інтернеті. Основні рекламні платформи розроблені з метою допомогти бізнесу розвиватися за рахунок різноманітних оголошень.

Повний контроль над бюджетом

З контекстною рекламою ви самі вирішуєте, скільки грошей витрачати, та платите тільки за кліки. Це дає вам повний контроль над бюджетом: ви можете збільшувати витрати на ефективні оголошення та зменшувати там, де вони не працюють.

На відміну від традиційної реклами, тут немає фіксованих цін чи мінімального бюджету — ви можете інвестувати стільки, скільки вважаєте за потрібне. Крім того, рекламна платформа Google Ads дозволяє детально налаштовувати витрати на рівні кампаній, груп оголошень і навіть окремих ключових слів.

Щоб отримати максимальну вигоду з бюджету, компанії часто звертаються до експертів, які допомагають налаштувати рекламу так, щоб вона приносила найкращий результат.

РЕКЛАМА 

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено