Івано-Франківськ

У яких сферах бізнесу використовується Viber-розсилка та у чому її переваги

Розсилка повідомлень через Вайбер застосовується у багатьох сферах бізнесу.

535309337 18053772749569433 3983354894246935512 n 2

Месенджер Вайбер займає одне з провідних місць у світі за кількістю користувачів. Він забезпечує як широкі можливості в плані спілкування, так і вважається ефективним маркетинговим інструментом. Сьогодні Viber розсилка має попит у великих компаній, а також у представників середнього і малого бізнесу. Популярність послуги пояснюється низкою переваг, які передбачає робота з месенджером.

Де застосовується Viber-розсилка

Розсилка повідомлень через Вайбер застосовується у багатьох сферах бізнесу. Серед найперспективніших сегментів важливо відзначити:

  • офлайн та онлайн-магазини – для інформування про зміни в асортименті, акції, знижки, статус замовлення та інших повідомлень;
  • кафе та ресторани – анонси зміни меню, оповіщення про різні заходи, інформування про нарахування та термін дії бонусів, доставку тощо;
  • фінансові організації та банки – нагадування про платежі, повідомлення про транзакції, інформація про нові банківські інструменти та курси валют;
  • служби доставки – зміни статусу замовлення, бонусні пропозиції;
  • медичні установи – запис на прийом, нагадування про час візиту, зміну розкладу, нові пропозиції та акції (для приватних клінік).

Також Viber розсилка знайшла широке застосування у приватних освітніх закладах, які користуються таким маркетинговим інструментом не тільки для інформування учнів та студентів, а й для залучення нових абітурієнтів.

Переваги Вайбер-розсилки

Серед переваг надсилання бізнес-повідомлень через Viber важливо відзначити широке охоплення аудиторії та високу швидкість доставки. Також важливим моментом буде більша кількість символів (до 1000) порівняно із SMS-повідомленнями, та можливість використання мультимедійних файлів. До постів можна прикріпити фото, емодзі, GIF, відео та посилання. Viber-розсилки дозволяють використовувати інтерактивність за допомогою додавання активних кнопок із закликом переходити на сайт, зробити замовлення або завантажити файл.

Що стосується суто технічних переваг, важливо відзначити можливість сегментації аудиторії з подальшим таргетуванням певних категорій потенційних покупців. При грамотному використанні Вайбер ви зможете суттєво збільшити ефективність розсилок, залучити нових клієнтів та утримати постійних покупців.

РЕКЛАМА 

Оперативні новини у TELEGRAM






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020-2025 Всі права захищено