
«Укрзалізниця» представила новий графік руху на 2025–2026 роки, який почне діяти з 14 грудня. У ньому передбачили одразу 8 нових міжнародних сполучень та 3 нові внутрішні рейси, а також суттєве покращення вже наявних маршрутів, про це запевняють у компанії, пише ПІК.
Ключові оновлення у внутрішньому сполученні:
- Новий поїзд №47/48 (Краматорськ) Барвінкове — Чоп. Новий поїзд для мешканців прифронтової Донеччини, яка наразі зберігає мультимодальне (із залученням автобусів для “останньої милі”) сполучення з рештою України. Допоки тимчасовою кінцевою зупинкою поїздів є Барвінкове на Харківщині, Укрзалізниця пропонує додатковий рейс для регіону, що допоможе швидко дістатися центрів реабілітації та відновлення у Карпатах (Сколе, Славсько), Закарпатті (Перечин, Мукачево) та міжнародного хабу в Чопі, звідки можливі пересадки на європейські рейси.
- Новий поїзд №33/34 Кривий Ріг — Івано-Франківськ. Новий рейс поєднає центральні регіони з Прикарпаттям та забезпечить комфортну подорож до туристичних локацій заходу України.
- Оновлений маршрут поїзда №113/114 Харків — Ужгород. Історичний “бахмутський” рейс, який є безальтернативним поїздом соціального значення для Полісся та Волині, отримує подовження до Закарпаття. Цей рейс слід розглядати насамперед як можливість для мешканців Житомира, Олевська, Сарн, Рафалівки та інших міст на маршруті подорожувати до гір (Славсько) та Закарпаття (Ужгород), водночас зберігаючи надійне сполучення з Сумщиною та Харківщиною.
На постійній основі курсуватиме регіональний поїзд Львів — Ворохта, який виконує сучасний дизель-поїзд ДПКр-3.
За даними компанії, за 11 місяців цього року залізниця перевезла понад 25 млн пасажирів — майже на пів мільйона більше, ніж торік.
Улітку «Укрзалізниця» протестувала модель додаткових перевезень, використовуючи денні обігові поїзди у вільні проміжки між рейсами. Це дало змогу в пікові дні забезпечити понад 7 тисяч додаткових місць на добу, і саме цей підхід ліг в основу нового розкладу.
У 2026 році компанія планує збільшити пропозицію місць на 20% у пікові періоди та забезпечити загалом плюс 2 млн місць за рік.
“Цього року ми ставимо перед собою ще більш амбітні цілі щодо пасажиропотоку. А оскільки наш парк рухомого складу залишається обмеженим, то задля перевезення ще більшої кількості пасажирів ми зобов’язані стати значно більш ефективними. Тому розклад руху 2026 у своєму фундаменті має саме підвищення ефективності: нові обігові рейси, якісні прискорення, більше детально продуманих стиковок”, — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.
Читайте також:
- У Тернополі померла 12-річна дівчинка, поранена під час російського ракетного удару
- Україну атакували 142 ударних безпілотники