У Міністерстві охорони здоров’я розповіли, що найбільша кількість скарг від українців, які надходять до контакт-центру з протидії Covid-19, стосуються роботи сімейних лікарів.
Про це під час брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер.
“Теми дзвінків, за якими залишали звернення (скарги або питання, які потребують додаткового вирішення), – робота сімейних лікарів (37%), надання послуг медзакладами (25%), робота лабораторій (11%), робота поліклінік, амбулаторій (7%), скарги на неможливість здати ПЛР-тест (4%)“, – розповів він.
Кучер зазначив, що найбільше звернень зареєстровано в Київській (22%), Дніпропетровській (9%), Харківській (7%), Черкаській (6%) областях та Києві (9%).
Також за його словами, з початку роботи контакт-центр прийняв близько 27 тис. дзвінків, з них 7,631 тис. дзвінків було оброблено в автоматичному режимі.
“19,188 тис. дзвінків направили на операторів, з них 15,945 тис. дзвінків прийняли й обробили вчасно, 3,243 тис. дзвінків були під час навантаження, й оператори їм передзвонили. 50% дзвінків стосуються діагностики, близько 9% питань – амбулаторного лікування, 6% – безкоштовних і платних тестувань, 5,7% – порядку проходження самоізоляції і 3,6% – підписання декларацій“, – додав заступник міністра.
Нагадаємо, кожен громадянин України, у якого виникають питання щодо Covid-19, може зателефонувати та отримати відповідну інформацію. Номер безкоштовний 0 800 60 20 19.
Читайте також:
- Чи можна використовувати одну медичну маску декілька разів: відповідь лікаря
- Чи зберігається коронавірус на грошах: відповідь лікаря
Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram , Youtube та Telegram
.
Читайте нас у тг