У Франківську вже з 1 березня у комунальному транспорті завершиться перехід до автоматизованої системи обліку оплати проїзду. Це означає, що всі пасажири повинні будуть обов’язково валідувати картку «Галка» після посадки у громадський транспорт. Пільговий проїзд буде можливим лише після реєстрації «Галки».
Про це повідомляється на сайті міського голови Руслана Марцінківа, пише ПІК.
Багато карток залишаються у Департаменті соціальної політики, оскільки власники не поспішають їх забрати.
«Хоча всім надсилалися SMS, є 5 тисяч карток, які були виготовлені рік тому і їх досі не забрали. Можливо, пов’язано з тим, що зараз проїзд можливий і з карткою попереднього зразка. Але з березня проїзд в комунальному транспорті буде виключено з новою «Галкою», яку потрібно буде валідувати. Але потім за 1-2 дні неможливо буде видати усі картки, тому краще не зволікати і забрати карку заздалегідь», – говорить директор Департаменту соціальної політики Василь Семанюк.
Не поспішають забирати свої картки і студенти. На сьогодні видачі очікують всі студентські картки, які були замовлені до грудня 2020 року. Щоб забрати студентську картку потрібно прийти у ЦНАП на Незалежності, 9, захопивши український паспорт та студентське посвідчення. Також тут на видачі є пенсійні картки. Для їх отримання треба мати паспорт та пенсійне посвідчення.
«Кількості порядку видачі карток немає, тобто, якщо людина отримала SMS-повідомлення, вона звертається і цю картку забирає. Але, якщо вона не отримала повідомлення і гуляючи містом зайшла в ЦНАП, то теж може отримати картку. Орієнтовно в день можемо видати від 20 до 100 карток», – розповідає директор Центру надання адміністративних послуг Богдан Питель.
Також з 1 березня КП «Електроавтотранс» посилює роботу контролерів.
«У нас кожного дня працює 6-7 груп контролю. Ми привчаємо пасажирів до користування транспортними картками «Галка», в тому числі пільговими картками. Всі мешканці Івано-Франківської ОТГ, які мають пільговий проїзд обов’язково повинні реєструвати поїздку в нашому транспорті кожного разу, коли сідають в транспорт. Також коли це платна, пільгова, учнівська або студентська картка. У випадку, коли один із валідаторів не працює, потрібно зробити це на іншому валідаторі, або на терміналі у водія. Це обов’язково», – роз’яснює директор КП «Електроавтотранс» Віталій Голутяк.
Якщо під час контролю поїздка буде не зареєстрована, чи не оплачена, контролери мають право на продаж свого квитка, який суттєво дорожчий і прирівнюється до штрафу. Контролери мають спеціальне обладнання, яке здатне перевірити, чи була ця картка зареєстрована у цьому транспортному засобі.
Руслан Марцінків наголошує, що повний перехід на систему електронного квитка дозволить не лише покращити культуру платежів у транспорті, але й чітко облікувати проїзд пільговиків та, відповідно, компенсувати їх проїзд перевізнику.
«Просимо мешканців забрати пільгові картки, або купити не пільгові картки для зручного користування. Також це можливість проїхати з пересадкою в одну ціну», – наголошує міський голова.
Для учасників бойових дій, осіб з інвалідністю, які не проживають на території міської громади, пільговий проїзд залишиться по звичайних посвідчення до моменту розв’язання цього питання на рівні Кабінету Міністрів України.
Також читайте:
У Калуші на свята зміниться рух транспорту
“CityBus”: у Франківську за рухом транспорту можна стежити за допомогою нового додатку
Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram , Youtube та Telegram
Читайте нас у тг