Івано-Франківськ

Укрзалізниця запустила чат-бот, який допомагає швидко та зручно придбати квиток

Чат-боти доступні у Вайбері та Телеграмі.

photo 2021 01 12 09 58 49 scaled

З першого жовтня пасажирам Укрзалізниці в офіційному чат-боті доступні квитки на всі потяги далекого сполучення, в тому числі на швидкісних та регіональних маршрутах, пише ПІК.

У чат-боті є функції:

  • продажу та повернення квитків;
  • замовлення харчування під час поїздки;
  • відображення розкладу руху;
  • інформування про прибуття, запізнення поїзда, номер колії;
  • «Онлайн-табло» 7 вокзалів країни — Києва, Одеси, Дніпра, Львова, Харкова, Кривого Рогу та Ковеля.

Всі ці послуги доступні у межах України.

Натомість квитки на потяги до Австрії, Угорщини, Словаччини та Молдови доступні тільки у залізничних касах. А до Польщі квитки можна придбати і на сайті https://booking.uz.gov.ua/.

Крім того, у чат-боті є можливість оцінити якість поїздки, чистоту вагона та сервіс провідника і залишити зворотний зв’язок у спеціальній формі.

“Нам важливий кожен відгук пасажирів, як позитивний, так і негативний, ви допомагаєте зробити сервіс у поїздах кращим”, – йдеться на сайті Укрзалізниці.

Бот доступний за посиланням у Телеграм або Viber.

До речі, для користувачів чат-боту у Viber є бонус: при завантаженні доступний ексклюзивний стікерпак «Залізничні пригоди», який Укрзалізниця випустила у співпраці з Viber та Vitamin Branding Agency.

У разі питань або побажань щодо покращення функціонування чат-боту, користувачам потрібно заповнити форму зворотного зв’язку або можна звернутися до Контакт-центру Укрзалізниці: 0 800-50-3111.

Читайте нас у тг




Новини партнерів







Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено