Івано-Франківськ

У “ПриватБанку” знову проблеми з входом у додаток: що сталося?

"ПриватБанк" повідомив про тимчасові про проблеми з входом у застосунок "Приват24".

123 5 scaled 1

Про це повідомила пресслужба фінустанови у Telegram.

“Зараз спостерігаються тимчасові проблеми у частини клієнтів з входом у “Приват24″. Фахівці працюють над усуненням збою, впродовж години полагодимо”, – йдеться у повідомленні.

До слова, що державний банк “Приватбанк” переніс свої дата-центри на територію Євросоюзу. На такий крок пішли, аби уникнути фізичного знищення центрів обробки даних у Дніпрі та Києві.

Загалом в Європу було перенесено:

  • 3500 серверів;
  • понад 4 петабайти клієнтських даних і транзакцій завантажено у “хмару”;
  • також було перенесено понад 270 важливих застосунків.

Ще на початку березня “Приватбанк” зіткнувся з перебоями в роботі саме через процеси перенесення даних в ЦОД за межами України. Не виключено, що нещодавній та сьогоднішній збої також мають стосунок до міграції.

Нагадаємо, днями клієнтів банку вже попереджали про недоступність сервісів по всій Україні.

Читайте також: 

Приєднуйтесь до нас  у Facebook,Instagram,Youtube та  Telegram



Новини партнерів







Коментарі

0

Коментарів ще немає

Залишити відповідь

Ваш email не буде опублікований. Обов’язкові поля позначені зірочкою (*)

Поле має бути заповнене
Поле має бути заповнене
© 2020 Всі права захищено