Івано-Франківськ

У контакт-центрі КП “Електроавтотранс” розповіли, які звернення надходять від франківців

Громадяни і сваряться, і кричать, і матюкаються.

287628713 5236172129784288 8717705025796013779 n scaled

У КП “Електроавтотранс” розповіли, чому франківці лаяться. Працюють в контактному центрі працівниці позмінно, зміна триває 8 або 12 годин. У контактному центрі є два відділи. Один стосується усіх скарг щодо квитків, інший відділ відповідає на решту скарг, В їхні обов’язки входить відписувати на скарги у фейсбуці та відповідати на телефонні дзвінки гарячої лінії – 0800301190.

22-річна Ольга Судук, оператор контактного центру КП «Електроавтотранс», працює на підприємстві близько пів року. Спершу боялася, особливо тих, які сваряться та непристойно лаються, але з часом звикла.

“Кричать, сваряться і матюкаються постійно”, – жартома розповідає Оля. Але вона вже навчилася незважати на такі “тонкощі” спілкування телефонних співрозмовників.

Хтось скаржиться на водіїв, хтось – на контролерів.

“Наприклад, водій накричав на людину. Вона записує номер транспортного засобу і дзвонить нам, аби переповісти ситуацію. В мої обов’язки входить зареєструвати скаргу та передати у відповідний відділ”,- ділиться Ольга Судук.

Далі працюють вони: знімають інформацію з камери й перевіряють. Часто трапляється таке, що скаржник або перебільшив, або й вигадав ситуацію. Відповідають на запит скаржникам уже працівники інших відділів».

Також люди можуть спитати, у котрій годині буде певний автобус чи тролейбус. Тоді у контактному центрі їх ні до кого не перенаправляють, а дають відповідь самі.

«Можуть “послати” далеко і надовго, спершу було неприємно, а тепер розумію, що в кожної людини свої емоції, тому не зважаю. Звикла. Не сприймаю це як особисту образу, і до серця близько не беру», – розповідає Ольга.

Найпоширеніші причини для звернень громадян – скарги на водіїв, проблеми з картою «Галка» та графік автобусів і тролейбусів.

Буває, поповнили не ту карточку – помилилися однією цифрою і просять перекинути гроші. Це можливо, якщо людина, чию картку випадково поповнили, ще не завалідувала карточку. В іншому випадку – вже ні.

Читайте також:

Приєднуйтесь до нас  у Facebook,Instagram,Youtube та  Telegram

Читайте нас у тг




Новини партнерів







Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено