Івано-Франківськ

Технічний збій у Kyivstar: коли відновиться зв’язок та інші послуги

У компанії кажуть, що причиною збою є потужна атака хакерів.

12095335 1024 4 1 scaled

Вранці 12 грудня через збій у користувачів “Київстару” відсутній мобільний зв’язок. Також абоненти не можуть перейти на іншого оператора через нацроумінг.

У стільниковій компанії підтвердили технічний збій у мережі, у результаті якого недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Там наголосили, що спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми.

Яка причина збою?

О 12:00 пресслужба компанії повідомила, що причиною масштабного збою у роботі оператора є потужна хакерська атака.

“Вранці 12 грудня мережа зв’язку Київстару стала мішенню потужної хакерської атаки, що стала причиною технічного збою, у результаті якого тимчасово недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет”, – повідомили у пресслужбі компанії.

Скільки триватиме відновлення? 

Повідомляється, що для фіксації обставин та наслідків протиправних дій з втручання у діяльність мережі “Київстару”, оператор залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб, які наразі працюють в офісі компанії.

“Станом на зараз відомо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. На цей час фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв’язку та надання сервісів“, – йдеться у заяві.

Прокоментував ситуацію й віцепрем’єр з відновлення – міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков.

“Сподіваємося, за кілька годин повернеться в роботу”, – сказав віцепрем’єр.

За словами Кубракова, зараз відбуваються ремонтні роботи, які можуть тривати чотири-п’ять годин.

Що кажуть у Мінцифрі

Також користувачі не можуть перейти на іншого оператора через нацроумінг, повідомили hromadske у пресслужбі Мінцифри.

“Нацроумінг не працює через те, що мережа “Київстару” не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою”, — зазначили у відомстві.

Там наголосили, що це тимчасова проблема, над якою активно працюють спеціалісти компанії.

Після розв’язання поточної проблеми ми обговоримо з усіма мобільними операторами, як надалі можна вберегтись від аналогічних ситуацій та захистити користувачів від неочікуваних проблем зі звʼязком”, — додали у Федорова.

Хто компенсовуватиме збитки?

Мобільний оператор обіцяє надати компенсацію абонентам, які не мали зв’язку або не могли скористатися сервісами “Київстару”.

Читайте нас у тг




Новини партнерів







Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено