Івано-Франківськ

У системі “Київстар” повідомили про масштабний збій: чи відома причина

Фахівці компанії працюють над усуненням проблеми.

У системі "Київстар" повідомили про масштабний збій: чи відома причина

Компанія “Київстар” підтвердила інформацію користувачів про те, що зранку 12 грудня у роботі оператора стався масштабний збій. Зокрема, абоненти скаржаться, що немає покриття та погано ловить інтернет. Людям рекомендують користуватися роумінгом, пише ПІК.

“Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв’язку та доступу до Інтернету у частини абонентської бази. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння”, – повідомили у пресслужбі компанії.

Аби залишатися зі зв’язком, потрібно перепідключитися до іншого оператора. Для цього потрібно:

  • Відключити автовибір мережі;

на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор

на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі

  • Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UAUA-KYIVSTAR чи LIFECELL;
  • Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;
  • Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.

Пізніше у компанії повідомили, що мережа зв’язку Київстару стала мішенню потужної хакерської атаки, що стала причиною технічного збою, у результаті якого тимчасово недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет.

“Станом на зараз  відомо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. На цей час фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв’язку та надання сервісів. Київстар обов’язково надасть компенсацію абонентам, які не мали зв’язку або не могли скористатися сервісами оператора”, – повідомили у пресслужбі “Київстар”.

Читайте також у ПІК:

Читайте нас у тг




Новини партнерів







Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено