Івано-Франківськ

Українська аудиторія майже повністю відмовилися від російського контенту – опитування

Це стосується російських опозиційних і офіційних ЗМІ, а також популярної музики.

397810 1 scaled

Українські глядачі, слухачі і читачі майже повністю відмовились від російського контенту.

Про це розповіла старша наукова співробітниця Інституту соціології НАН України Марта Наумова, пише ПІК з посиланням на “Укрінформ“.

“Українська аудиторія майже повністю відмовилася від російського контенту. Це стосується російських опозиційних і офіційних ЗМІ, а також популярної музики. Частка тих, хто повністю відмовився від російського інформаційного продукту, коливається від 69% до 79%”, – розповіла Марта Наумова.

За словами соціологині, разом з тим зросла частка тих, хто почав дивитися матеріали, до створення яких залучені військові експерти.

“Також ми спостерігаємо зростання зацікавленості аудиторії в українському контенті – цікавить українська популярна музика, матеріали, що стосуються історії та культури України”, – зазначила Марта Наумова.

До слова, кількісне дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії» відбулось методом інтерв’ю «обличчя до обличчя» за допомогою планшета за стандартизованим опитувальником (CAPI).

Обсяг вибірки склав 1200 респондентів – доросле населення України (18+). Польовий етап здійснила компанія New Image Marketing Group з 15 по 29 січня 2024 року.

Читайте також: 

Читайте нас у тг




Новини партнерів







Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено