Пасажири “Укрзалізниці” скаржаться, що купити квитки на маршрути за популярними напрямками стало значно важче.
Причина цьому – високий попит у піковий сезон, розповіли у компанії в коментарі Економічній правді, передає ПІК.
“Зараз “Укрзалізниця”, як і щороку, проходить піковий сезон літніх пасажирських перевезень. Рекордне навантаження, щоправда, має і зворотний бік: онлайн-сервіси “Укрзалізниці” “підвисають” у пікові години, адже увімкнено додаткові безпекові алгоритми”, – пояснили у пресслужбі перевізника.
В “Укрзалізниці” пояснили, що високий попит особливо відчувається вранці, коли відкривають продажі квитків на новий день. Наприклад, о 8 ранку компанія має 600+ запитів на секунду щодо пошуку квитків, і до 10 тисяч активних сесій.
“Такий попит ускладнює придбання квитків, тому ми, щоб стабілізувати наші внутрішні системи, змінили правила виходу в продаж квитків на міжнародні рейси – це дало нам можливість розвести навантаження на систему та спростити доступ до квитків”, – пояснили в УЗ.
З 4 липня онлайн-продажі стартують таким чином:
- польський напрямок (Перемишль, Дорохуськ, Хелм, Варшава) – старт продажів о 09:00, глибина – 20 діб до дати відправлення;
- словацький та австрійський напрями – о 08:00, глибина 20 діб;
- молдавський напрям – о 08:00, глибина 30 діб.
Читайте також:
- Укрзалізниця призначила додаткові регіональні поїзди, яку курсують через Прикарпаття
- Укрзалізниця призначає додаткові поїзди між Львовом, Коломиєю та Раховом
- Укрзалізниця призначила швидкісний поїзд із столиці до Львова: графік руху