Івано-Франківськ

В “Укрзалізниці” пояснили, чому стало важче купити квиток на потяг

Раніше онлайн-продажі й на міжнародні, і на внутрішні рейси розпочиналися о 8 ранку.

original 1 scaled

Пасажири “Укрзалізниці” скаржаться, що купити квитки на маршрути за популярними напрямками стало значно важче.

Причина цьому – високий попит у піковий сезон, розповіли у компанії в коментарі Економічній правді, передає ПІК.

“Зараз “Укрзалізниця”, як і щороку, проходить піковий сезон літніх пасажирських перевезень. Рекордне навантаження, щоправда, має і зворотний бік: онлайн-сервіси “Укрзалізниці” “підвисають” у пікові години, адже увімкнено додаткові безпекові алгоритми”, – пояснили у пресслужбі перевізника.

В “Укрзалізниці” пояснили, що високий попит особливо відчувається вранці, коли відкривають продажі квитків на новий день. Наприклад, о 8 ранку компанія має 600+ запитів на секунду щодо пошуку квитків, і до 10 тисяч активних сесій.

“Такий попит ускладнює придбання квитків, тому ми, щоб стабілізувати наші внутрішні системи, змінили правила виходу в продаж квитків на міжнародні рейси – це дало нам можливість розвести навантаження на систему та спростити доступ до квитків”, – пояснили в УЗ.

З 4 липня онлайн-продажі стартують таким чином:

  • польський напрямок (Перемишль, Дорохуськ, Хелм, Варшава) – старт продажів о 09:00, глибина – 20 діб до дати відправлення;
  • словацький та австрійський напрями – о 08:00, глибина 20 діб;
  • молдавський напрям – о 08:00, глибина 30 діб.

Читайте також:

Читайте нас у тг




Новини партнерів







Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено